24 van de 27
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 05 november 2007 02:56 AM
  [ # 346 ]

Overigens - bang geworden van alle verhalen - is dit de benzinepomp van mijn 16TRS automatic. Volgens mij is deze voorzien van een kunststof deksel - of is dit nou juist het foute type?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 05 november 2007 03:06 AM
  [ # 347 ]

joh Karel. ik denk dat we dit beter in een andere draad kunnen bespreken.

mvgr wupke: Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 november 2007 03:06 AM
  [ # 348 ]
kreazyV8wuppo schreef:

ieder zijn manier en weg denk ik ...

jij en ander exemplaar van een niet orgineel kleurtje voorzien.
ik een orgineel uitgbrand exemplaar weer nieuw leven in blazen,,,

mvgr wupke Wink

Een uitgebrande koets opnieuw leven inblazen is op zich al een risicovolle onderneming.

En alles tot en met het laatste interieur-onderdeel zul je moeten demonteren en reinigen om de lucht er proberen uit te krijgen. Dat wordt nog heel lastig met bijv. de holle dakstijlen die niet zo erg toegankelijk zijn.

Maar - speculeren heeft ook geen zin; misschien heeft beerpeet zelf nog plannen in een andere richting.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 05 november 2007 03:09 AM
  [ # 349 ]
kreazyV8wuppo schreef:

joh Karel. ik denk dat we dit beter in een andere draad kunnen bespreken.
mvgr wupke: Wink

Klopt,  zie deze draad

Ich bin ein Breaker

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 05 november 2007 03:20 AM
  [ # 350 ]

hee dat is erg jammer zeg ... godsamme wat een pech. Dat ding heb ik nog een aantal keer mogen aanschouwen in Berg en Dal ...

sterkte,

Citroën D Special 1970

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 november 2007 11:11 AM
  [ # 351 ]

beerpeet sterkte ik hoop dat je hem goed verzekerd had zodat je eventueel voor een andere bx of cx kan gaan kijken

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 05 november 2007 11:24 AM
  [ # 352 ]
kreazyV8wuppo schreef:

joh ff eerlijk, Peter is een toffe gast, is hij niet minder om..
maar zn auto’s worden/werden altijd LOW budget onderhouden.

ik ga niet op de preek stoel zitten, (en eigelijk doe ik dat toch) maar zulks was te verwachten.

zelfs mn beste vriend, (ja de betere kenners weten wie ik bedoel) melde al het gevaar van dit mobiel… hij is en was gewaarschuwd,,,

dat dit gebeurd is in en echt in en in triest, maar een klasieker rijden heeft zekers ook verantwoording in zich,,,getuige nu dit trietse verhaal..

wupke Crying or Very sad

Geruzie over lijkenpikkerij is onnodig en onzinnig. Als er nog wat van de Cali te redden is, of iemand ziet er brood in om ‘m weer op te bouwen, prima. Ik ben echter pessimistisch. Het zal vanzelf wel blijken.

Maar Ton, op jouw bovenstaande reactie: hoe in vredesnaam kom je hierbij??!!!

De cali heeft zo’n beetje een jaar gereden. In die tijd, vooral in het begin, heb ik er in totaal tegen de 2000 euro in gestoken. Afgelopen zaterdag, een dag voor de brand, nog 4 nieuwe Michelins a 300 euro. Daarnaast kost CX rijden me ook minimaal 1500 euro per jaar, meestal meer, en dan heb ik ook nog dat bixnix-project. Pardon? Hoezo low budget?!

En kennelijk ben ik geen kenner; welke beste vriend waarschuwde voor ‘t gevaar van welk mobiel? Confused

Verdere onzin over oorzaken en geruzie over lijkenpikkerij mag wat mij betreft direct verwijderd worden.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 05 november 2007 11:57 AM
  [ # 353 ]

jeetje peter, dat is zuur! je moet je rot geschrokken zijn.. sterkte!!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 november 2007 12:54 PM
  [ # 354 ]

OK, het een en ander is gepoetst en Beerpeet heeft de suggestie dat het niet snor zat met zijn onderhoud, keurig recht weten te zetten, dus dat hoeft niemand meer voor hem te doen. Verder heeft hij ook reeds te kennen gegeven hoe hij tegenover Wupke’s interesse in zijn BX staat. Dit was zeer helder, waarmee dat verhaal ook reeds achter ons ligt.

Op het verzoek van Beerpeet gaat het topic uiteraard weer open, maar…. Geen gebash en geen getrol.
Bij ongeregeldheden niet zelf de mod-wannabe/moraalridder/betweter/enz. uithangen, maar een mod inlichten.
Hiermee doe je ons, Beerpeet en vele andere prettige users een groot plezier!

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 06 november 2007 01:25 PM
  [ # 355 ]

Sterkte, Beerpeet! Ik ben vooral blij dat er geen persoonlijk letsel is, alleen materieel en financieel. Die auto is vervangbaar, jij niet! Wink

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 06 november 2007 01:30 PM
  [ # 356 ]

Dat is zo, maar wat erg jammer zeg! was zo een nette en zeldzame bx Crying or Very sad

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 06 november 2007 03:30 PM
  [ # 357 ]

Peter.
Sorry dat ik soms dingen verkeerd onder woorden breng.
mn excuus daarvoor.

ik doelde wat onderhoud aangaat, meer op het euvel dat bepaalde dingen niet correct afgewerkt waren.
dit zijn details, en als voorbeeld kun je die verwarmingsbuis nemen.

nogmaals mn excuus voor het nogal dom onder woorden brengen van eea.

dan aangaande mn idee om de Vert Cali toch nog een poging tot overleven te geven.

ik bedoelde hiermee, dat ik samen met Peter wil bekijken of het idd een totaal reddeloos verloren zaak is, en of mischien het zij samen met Peter, het zij in mn eentje, te kijken of het mogenlijk is die mooie auto te redden.

dit is dus zeer zekers niet uit eigenbelang of wat dan ook, maar gewoon mn liefhebbers hart, wat zn best wil doen om te zien of ze werkelijk verloren is, of niet.
daarnaast kijk ik mischien anders tegen zulke schade aan, wat Peter omschrijft als verloren…..

mvgr wupke: de kwaadste niet, al komen dingen soms rot uit zn strot Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 november 2007 03:51 PM
  [ # 358 ]

Beerpeet PB-de mij nog een tekst welke hij in de inmiddels gesloten draad van TvdB wilde plaatsen, met het verzoek dit alsnog te plaatsen.

beerpeet schreef:

Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje moe en verdrietig van de redenen waarom mijn topic op slot zit en dit topic geopend is.

Er is een hoop onzin geroepen waar ik niet blij van werd, dat heb ik aangegeven, wat mij betreft was het daarmee klaar. Ik vind het al genoeg gedoe dat m’n auto is afgebrand en dat er daaromheen van alles geregeld moet worden.

Wat mij betreft hoeft mijn topic niet op slot, sterker, ik wil het zsm weer open hebben. Belangrijkste probleem is dat iedereen graag het laatste woord wil hebben, terwijl het nog wel even zal duren voordat het laatste woord (over de cali) zal vallen.

Bannen zijn volgens mij onnodig. Ik ben het op zich eens met de reacties van hel1 en karel, in ieder geval kan ik me hun reactie voorstellen, aan de andere kant til ik niet zo zwaar aan het gewup, behalve als die me van armoedig onderhoud gaat betichten. Daarbij hebben zij en anderen de weggepoetste posts waarschijnlijk niet gezien.

Niet alleen wupke kwam met opmerkingen, analyses en vragen die [understatement] eenvoudig anders geinterpreteerd konden worden dan hij bedoelde[/understatement] ook anderen boden hulp aan (gewaardeerd) en boden of vroegen onderdelen. Of zaaiden in hoofdletters paniek over benzinepompen, terwijl dit waarschijnlijk niets met het afbranden van de cali te maken heeft.

En een keer dan: het cali topic is geen vraag/aanbod topic.

Maar als wup, of wie dan ook, deze auto wil en kan redden zou ik dat alleen maar geweldig vinden, maar dat is voor later, nu ga ik het daar niet over hebben. In mijn topic ben ik daar verder niet op ingegaan omdat ik dat in dit stadium niet zo interessant vind (en ‘t volgens mij een hopeloze onderneming zou zijn). En door er niet op in te gaan of te gaan speculeren over de toekomst van de cali, hoopte ik dat anderen dat ook niet zouden doen. Negeertactiek werkt kennelijk echter niet.

Waarom het topic naar mijn idee weer open mag/moet: ik wil kunnen ingaan op de oorzaak en uiteindelijk toch ook laten weten wat er met de auto gaat gebeuren.

Desondanks: onvoorstelbaar dat met wat er gebeurd is zo’n draadje zo uit de hand loopt. Wordt ik toch nog een beetje verdrietiger van
dan ik al was.

“Bij deze een oproep aan jullie gezond verstand; ongeacht een goede of slechte reden, stop met bashen! Staat er iets wat niet door de beugel kan, meld het een moderator, maar ga je er niet mee bemoeien, sta er boven!” - mee eens.

Ik denk dat we met dit bericht + het voorgaande, de hele gebeurtenis in de juiste context kunnen plaatsen om het vervolgens heeeeel snel af te sluiten en over te gaan tot de orde van de dag.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 06 november 2007 03:56 PM
  [ # 359 ]

juistum Exclamation 

Dus; op zoek naar de oorzaak van de brand Exclamation

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 06 november 2007 04:02 PM
  [ # 360 ]
BasisBIX schreef:

juistum Exclamation 

Dus; op zoek naar de oorzaak van de brand Exclamation

ik zou graag van Peter vernemen wat voor soort/leverancier/fabrikant was/is ,van de recent geplaatste verwarmingsbuis..

als het de aluminium versie was, kan ik me dat als oorzaak moeilijk voorstellen.
andersom, die alu buis met een soort van papier bekleede,, die zit er orgineel ook op, dus zou op zich ook vreemd zijn.

wat mischien een mogenlijkheid is, ik kan me voorstellen, dat als zo’n buis met papier bekleed, bv vettig zou worden ,dat hij dan wel brandgevaarlijk kan zijn.

hetzij vettig door montage, of door een lekkage….

hiernaast vraag ik me ook af ,of de bevestiging van het hitteschild nog in orde was.

een losliggend/zittend schild kan mischien ook iets ermee van doen hebben..

mvgr wupke Wink

Profiel  

24 van de 27
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook