Op zaterdag 18 november is er bij bijna alle Citroen dealers in Nederland de veiligheidsdag. De auto wordt dan op een aantal punten gratis gecontroleerd.
Johan Oldenhage nodigt forumleden uit om op deze zaterdag naar Nieuw-Vennep te komen. Jullie zijn dan welkom voor een gratis controle, hij zal zorgen voor meerdere activiteiten. Denk aan airco controle voor een zeer aantrekkelijke prijs of ruitgraveren.
natuurlijk is er ook de welbekende koffie met iets er bij.
ps. er wordt die dag ook een rijvaardigheidscursus verloot.
Wel is het handig om te vermelden dat het voor kan komen dat het erg druk wordt.
Ze beloven hun best te doen, maar het kán voorkomen dat je niet aan de beurt komt.
Om in te schatten hoeveel er willen komen vragen we je de poll in te vullen.
Re: Citroën veligheidsdag
René van Maren schreef:natuurlijk is er ook de welbekende koffie met iets er bij.
Koffie en Airco controle klinkt wel interessant
Ruitgraveren hoeft van mij niet, ik vind het originele Franse kenteken in mijn ruiten wel mooi
Ik reserveer die dag alvast in mijn agenda.
Re: Citroën veligheidsdag
Het lijkt me heel gezellig om erbij te zijn, maar het valt helaas samen met de Technische meeting van de BX Club.
Nu begrijp ik ook wel dat je niet overal rekening mee kan houden: helaas (voor mij).
sja, dat zal je altijd zien.
Je moet het ook niet als een C-F meeting zien…. hij is open, en wil er wat “extra’s” van vouwen!
Wellicht kom ik ook ff, kunnen ze gelijk me airco ook even checken..
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hmmm, klinkt goed. Airco-check, tja, ik heb een oud systeem, zal wel niet gaan. Maar ik zal het in de agenda zetten. Ik hoop dat het lukt, ik laat het polletje nog even open.
Op een veiligheidsdag ruiten graveren en airco controleren? Ik denk dan toch eerder aan remsysteem, banden, cruciale roestplekken enz.
Maar wel leuk initiatief natuurlijk
Caroline81 schreef:Op een veiligheidsdag ruiten graveren en airco controleren? Ik denk dan toch eerder aan remsysteem, banden, cruciale roestplekken enz.
Maar wel leuk initiatief natuurlijk
Nee, je ziet het verkeerd.
Het is een GRATIS veiligheidscheck!
Dus idd de remmen enzo.
Maar eventueel kan je airco/graveren laten uitvoeren!
Dat is dus gewoon betalen (met korting)
Hij doet dat als extra.
hij zal zorgen voor meerdere activiteiten. Denk aan airco controle voor een zeer aantrekkelijke prijs of ruitgraveren
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ik sla even over….. Ik moet werken die dag!
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Lijkt mij wel leuk. Hij hoeft op zich niks te controleren wat mij betreft, maar vind het wel leuk om daar eens te gaan kijken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
René van Maren schreef:Maar eventueel kan je airco/graveren laten uitvoeren!
De Airco laten Graveren
Zo een veiligheids check lijkt me vooral interessant voor degenen die hun auto zelf onderhouden.
Kan Johan ze een schouderklopje geven of dringend het advies om toch maar de dealer op te zoeken
(moet ik zelf wel effe snel dat rammelende stabi-stangetje vervangen) ops:
ZX1.4i schreef:Kan Johan ze een schouderklopje geven of dringend het advies om toch maar de dealer op te zoeken
Hihi, of concluderen dat de Turbo D12 die al 2.5 jaar rondrijdt eigenlijk volstrekt niet wegwaardig is
Maar momenteel ziet het er naar uit dat ik een quatro clash heb in mijn agenda. Wslk kan ik noch naar Hesselink voor de BX Club meeting, noch naar Oldenhage.
Sja, Wat niet gaat, dat gaat niet he?
Maar je moet het niet zien als een C-F meeting hoor!Dat is duidelijk niet de opzet van het verhaal.Daar is het bedrijf niet op berekend! (op zo een dag)
Het is nou niet echt een “statig langs de A4 met 500 parkeerplaatsen” locatie
Johan vind het natuurlijk wel leuk om “bekende auto’s” op zijn bruggen te inspecteren, en doet graag iets extra’s (altijd al )
Kunnen wij ook iets extra doen? gevulde koeken, zak pepernoten ofzo meenemen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
heeft johan een brug waar een reno trafic op kan ?