Dat lukt wel…
Of ie wil?
Misschien kom ik na mijn krantenwijk nog langs om even te kijken maar daarna moet ik denk ook gaan voor nog meer kranten en mss nog wat werk
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
erik wijngaarden schreef:heeft johan een brug waar een reno trafic op kan ?
als je niet zoveel bloemen meeneemt dat ie boven de 3500kg komt lukt het.
Ja ook de Renault is welkom.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Ook ik wilde eigenlijk naar Hesselink gaan, daar kom ik al best regelmatig. Het lijkt me ook wel leuk om eens bij Oldenhage te kijken, ik denk er nog even over na. Het wordt in ieder geval een Citroën zaterdag!
Kom gisteren thuis en ligt daar een folder van Damsté Citroen op de mat aan mij geadresseerd.
Hoe ze nou weer aan je adres komen?!?! : Via Citroen Nederland ofzo, want daar krijg ik jaarlijks altijd keurig een APK brief van.
Iig goed nieuws: 18 november gratis veiligheidscontrole & veiligheidshamer cadeau.
Verder goed nieuws voor de Houtenaren:
18 november de feestelijke opening van het servicefiliaal in Houten aan de Bergveste 18 (het rondeel).
Dat is dus een steenworp afstand van waar ik woon Joepie.
Hoe werkt zo’n veiligheidsdag? Vooral met nat weer knerpen de achterremmen van mn eend echt allerverschrikkelijkst. Krijg dan zeker weten te horen dat ze niet helemaal in orde zijn. Ik ben dan toch niet verplicht ze daar te laten maken of iets dergelijks?
Willeam schreef:
Hoe werkt zo’n veiligheidsdag? Vooral met nat weer knerpen de achterremmen van mn eend echt allerverschrikkelijkst. Krijg dan zeker weten te horen dat ze niet helemaal in orde zijn. Ik ben dan toch niet verplicht ze daar te laten maken of iets dergelijks?
Hoeft niet natuurlijk, mag wel!
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Oh, ik had al op ‘ja ik kom’ geklikt voordat ik las dat het bij Oldenhage was.
Zelf wilde ik eigenlijk met de GT bij de dealer in Delft langsgaan, maar misschien is ff doorrijden naar Oldenhage wel zo leuk
Ben wel benieuwd naar de GT, bij de laatste apk heeft de keurmeester de AX “nou niet echt” van dichtbij bekeken…
Groet, Rogier
Het is niet alleen bij Oldenhage hoor…de meeste Citroendealers doen mee.
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
René van Maren schreef:Het is niet alleen bij Oldenhage hoor…de meeste Citroendealers doen mee.
Klopt, ik had een uitnodiging ontvangen van van Leeuwen in Delft (voor de leuke goodies altijd op zoveel mogelijk van dit soort mailinglists staan!).
Maar als ik dit zo lees lijkt het mij veel leuker om naar Oldenhage te gaan, kan ik met jullie ouwehoeren over onze voitures
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Ik kreeg een flyer van het Motorhuis op de mat voor de veiligheidsdag. Ik dacht dat alleen Citroën dealers mee deden? Hoewel zij weliswaar Citroën verkopen tegenwoordig, zijn ze geen dealer toch (mag ik hopen!). Het Motorhuis is sowieso agressief met reclame, soms meerdere poststukken per week. Heb mijn ‘abonnement’ bij hun al verschillende malen opgezegd (“ben niet gediend van post van een opel-dealer”), maar het blijven louche types daar.
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Handjes schreef:Ik kreeg een flyer van het Motorhuis op de mat voor de veiligheidsdag. Ik dacht dat alleen Citroën dealers mee deden? Hoewel zij weliswaar Citroën verkopen tegenwoordig, zijn ze geen dealer toch (mag ik hopen!). Het Motorhuis is sowieso agressief met reclame, soms meerdere poststukken per week. Heb mijn ‘abonnement’ bij hun al verschillende malen opgezegd (“ben niet gediend van post van een opel-dealer”), maar het blijven louche types daar.
Motorhuis is tegenwoordig ook Citroen dealer.
Martijn
Heb ook een folder gehad van Motorhuis
Ik denk dat ik toch lekker gezellig naar Nieuw Vennep kom
Ik kom ook gewoon naar Nieuw Vennep, wordt die Xantia ook nog eens warm..
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Tsja, bij http://www.levelo.nl/ kan je tegenwoordig ook Daihatsu’s kopuh…
Maar of iek nou naar Hut Motorhuis ga…
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Knuffie_nl schreef:Motorhuis is tegenwoordig ook Citroen dealer.
Martijn
Geen dealer, maar ze verkopen wel Citroëns.