3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Citroën veiligheidsdag
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 november 2006 07:08 PM
  [ # 31 ]
Handjes schreef:
Knuffie_nl schreef:

Motorhuis is tegenwoordig ook Citroen dealer.  Sad  Sad

Martijn

Geen dealer, maar ze verkopen wel Citroëns.

psies!

vandale:

dea·ler (de ~ (m.), ~s)
1 handelaar, met name in één merk auto’s
2 iem. die drugs verhandelt => drugsdealer

Razz

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 13 november 2006 07:09 PM
  [ # 32 ]

In Haarlem en omstreken is Motorhuis gewoon Citroëndealer.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27940

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 november 2006 02:58 PM
  [ # 33 ]

Vanmorgen even langs me dealer geweest.

ik had van de week ook een brief gekregen dat je kleine schades kon laten uitdeuken, ruitreparatie, krassen verwijderen en ogen laten controleren Smile
of dat overal was weet ik niet.

dus ik heb 1 klein deukje voor een deel laten weghalen Cool (helemaal ging helaas niet)
verder nu ik er toch was ook even ogen laten opmeten, gelukkig prima in orde Very Happy

het was erg druk, dus naar mijn idee een succes Smile
wachttijden voor de check liepen op tot 1,5 uur, en daarom werd er ook aangeboden om een afspraak te maken voor volgende week.
zelf heb ik geen check laten doen, aangezien er net verse apk opzit Smile

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 18 november 2006 07:13 PM
  [ # 34 ]

Ben net terug van Oldenhage, was erg gezellig!! Lekkere soep, broodjes en koffie! Ook het ritje in de C6 was een waar genot, ik wist niet dat er auto’s gemaakt worden die zo heerlijk rijden zeg! Mijn auto heeft ook nog een winter-check gehad, alles was in orde…

Ook bij Oldenhage was er de mogelijkheid om kleine krasjes en deukjes weg te laten halen, airco te laten vullen en nieuwe ruiten te laten plaatsen. Hiervan heb ik overigens geen gebruik gemaakt, een paar kleine krasjes heb ik wel maar die zitten me eigenlijk niet echt in de weg.

Het enorme aantal C5’s viel trouwens wel op, dat kan haast geen toeval zijn! De foto’s krijgen we vast nog wel te zien!

En trouwens, Bram heeft gelijk: ook in een Punto kun je best aardig zitten!

Johan, bedankt voor je gastvrijheid!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 18 november 2006 07:28 PM
  [ # 35 ]
voge schreef:

Het enorme aantal C5’s viel trouwens wel op, dat kan haast geen toeval zijn! De foto’s krijgen we vast nog wel te zien!

En trouwens, Bram heeft gelijk: ook in een Punto kun je best aardig zitten!

Johan, bedankt voor je gastvrijheid!

Al die C5’s hebben we aan Menno te danken, die op zijn C5-forum ook reclame heeft gemaakt voor deze dag. Razz

Ja, ik ben ook maar even wezen buurten, wat oude bekenden ontmoeten.

Johan had het weer eens prima voor elkaar, prima koffie, lekkere broodjes en zo….ik mistte alleen wel BX’en Razz
De enige die ik zag was die van Lucas Unger (mijn oude break TGD) die aardig LHM lekte trouwens. Confused

Ben ook nog benieuwd hoe het met de Pic van Rene is afgelopen…..die had e.o.a. ‘‘Knak’’ in zijn stuur.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 18 november 2006 07:31 PM
  [ # 36 ]
Profiel  

voge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 18 november 2006 08:09 PM
  [ # 37 ]
Bram schreef:

Ben ook nog benieuwd hoe het met de Pic van Rene is afgelopen…..die had e.o.a. ‘‘Knak’’ in zijn stuur.

Ik zal de eer aan René houden maar bereid je voor op een leuk verhaal Laughing

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 18 november 2006 08:32 PM
  [ # 38 ]
arjan_verkade schreef:

ik had van de week ook een brief gekregen dat je kleine schades kon laten uitdeuken, ruitreparatie, krassen verwijderen en ogen laten controleren Smile

dus ik heb 1 klein deukje voor een deel laten weghalen Cool (helemaal ging helaas niet)
verder nu ik er toch was ook even ogen laten opmeten, gelukkig prima in orde Very Happy

wachttijden voor de check liepen op tot 1,5 uur, en daarom werd er ook aangeboden om een afspraak te maken voor volgende week.

Welke dealer ben je geweest?

Gr Martijn

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 18 november 2006 08:40 PM
  [ # 39 ]

Ik had serieuze plannen om even langs te gaan, maar het poetsen van mn vaders wagen liep een beetje uit de hand (was zes uur pas klaar Shocked )

Hoop wel foto’s te zien van de minimeet bij oldenhage…

Xsara_Coupe

Profiel  

Frank65
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 197

- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Gepost: 18 november 2006 09:04 PM
  [ # 40 ]

Het was inderdaad druk bij Oldenhage maar alles liep op rolletjes en voor wie wat langer moest wachten was koffie met koek en later soep met broodjes perfect geregeld.
1e minimeeting C5 club zeer geslaagd.
Diverse mensen met camera gezien dus er zullen zeker foto’s volgen.

Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 18 november 2006 09:12 PM
  [ # 41 ]
Martijn de Ruijter schreef:
arjan_verkade schreef:

Welke dealer ben je geweest?

Gr Martijn

bij mijn eigen dealer in ‘s-Gravenzande
Autobedrijf van Schie

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 18 november 2006 09:55 PM
  [ # 42 ]

Hé Bram! menno met zijn C5forum Confused

Wink

Nou ik was aan de beurt, spanning bij mij alom, want ik dacht dat ik of een kapot stuurhuis had, of een fusee, of misschien wel een stuurkogel…

Nou, mijn wagen op de brug….wielen eraf….winterubber erop…..
Wat zou nou dat lawaai zijn?

Albert (monteur bij oldnehage)liet mij aan de wielen draaien terwijl hij luisterde en voelde waar het krakende en piepende geluid vandaan kwam…....Ja Hebbes Very Happy  een smile aan zijn gezicht kon maar twee dingen betekenen! 1> de kas van oldenhage gaat gespekt worden, of 2> er is iets anders?

Ja hoor, het hitteschild boven het stuurhuis zat een beetje op zijn frans de boel te blokkeren Laughing

Krak! zo, die is weer nieuw….ik kwam dus goedkoop (voor nop) weer weg!

Nou, bij aankomst is meteen het nieuwe raam erin geplakt, ik heb winterrubber, nieuwe olie/filters enzo, dus mijn dag kon niet stuk!
Ik heb zelf nog even de bougies, en het luchtfilter vervangen, en hij doet het weer heerlijk!

En natuurlijk Oldenhage en de Crew, ontzettend bedankt voor de koffie, de gastvrijheid, de soep en de broodjes.
En niet vergeten, de gezelligheid!

Super!!!!!!!

Profiel  

patrickvdeurzen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101

Gepost: 18 november 2006 10:10 PM
  [ # 43 ]

Ook in Gorinchem wes het een klein feestje Smile 

Begin om 9 uur , dus kwam aanrijden met de ogen nog dicht en er staan gewoon al 30 man te wachten Shocked

Heel de dag druk geweest….koffie etc…..en meer Very Happy

Lekker een dagje ouwehoeren met iedereen! Dit zijn ook erg leuke dagen voor mensen die bij een dealer werken! Fantastisch dat iedereen moeite neemt om op zaterdag langs te komen voor een check en een praatje!

Kan wel weer zien wie er van zijn auto houd :51 De citrorijders Exclamation

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 18 november 2006 10:40 PM
  [ # 44 ]

Ben ook even bij Oldenhage langsgeweest, omdat het simpelweg de moeite niet was om om 12.30 uur nog naar Amsterdam te gaan en dan weer om 2 uur terug gaan, dus ging op de fiets even langs (klein stukje). Ik vond het alleen jammer dat er zoveel C5’en waren had wel wat BX’en en nog wat andere modellen verwacht.

voor diegene die er ook waren, was die jongen met rode jas

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 19 november 2006 12:15 PM
  [ # 45 ]

Ik had liever ook minder C5’s gezien Wink

Profiel  

3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook