M&M schreef:Autofan schreef:Ik vond het alleen jammer dat er zoveel C5’en waren had wel wat BX’en en nog wat andere modellen verwacht.
niet zo raar wel -> klik ( Parallel forum )
Dat verklaart wel waarom er zoveel C5’en waren
Totaal aantal Berichten: 459
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
Wat foto´s:
http://ronalds7000.fotopic.net/c1140799.html
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Autofan schreef:Ik vond het alleen jammer dat er zoveel C5’en waren had wel wat BX’en en nog wat andere modellen verwacht.
Dan had je toch beter naar de Technische meeting van de BX club kunnen gaan die ook op die dag plaatsvond in Dirksland. Helaas kon ik bij geen van beide meetings aanwezig zijn.
mpostma schreef:Autofan schreef:Ik vond het alleen jammer dat er zoveel C5’en waren had wel wat BX’en en nog wat andere modellen verwacht.
Dan had je toch beter naar de Technische meeting van de BX club kunnen gaan die ook op die dag plaatsvond in Dirksland. Helaas kon ik bij geen van beide meetings aanwezig zijn.
Gaat lekker zonder rijbewijs en Oldenhage ligt om de hoek dus was mijn keuze daar op gevallen om daar even langs te fietsen
Ben zaterdag bij het nieuwe servicepunt van Damsté in Houten geweest (circa 30 a 40 auto’s geweest daar).
kWas de enige eend/oude citroen. Bezoek was het meer dan waard want bij de eend wezen ze op een aantal puntjes. Bij de nieuw gekochte Xantia konden ze niet zien of de distributieriem was vervangen bij 120.000 km (staat nu op 123.000). Dat moet ik bij de garage waar ik hem gekocht heb even navragen. Als het niet aantoonbaar is moet er een nieuwe in anders kost het me mn motor.
En even een stukje door Houten gereden met de C6 Veel weggebruikers zaten achterstevoren achter hun stuur
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Het is weer bijna zover! 17 November. Géén veiligheidshamer deze keer, wel een andere verrassing….
Let niet op de Peugeot tekst, das al geweest…
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 7792
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ga morgen wel even langs bij de dealert. Niet dat ik verwacht dat ze veel zullen vinden, of ze moeten echt goed zoeken en constateren dat de accu op z’n eind is (wat ik stiekem vermoed..)
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Mag ik dan jouw beker?????
Totaal aantal Berichten: 7792
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zal een beetje slijmen. Misschien krijg ik er twee. Dan heb ik er ook eentje voor mezelf.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik hoop morgen met de 2cv te gaan. Is zo’n mok wel weer waard.
Ik ga alleen voor de Koffiemok, volgens de dealer hoeft mijn auto niet nagekeken te worden, dat zit wel goed zeggen ze
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
ga er morgen ff met vader langs. neem aan dat alles nog goed is.
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Bij Auto Oosterhof in Grijpskerk is zaterdag ook groot feest met allerlei leuke dingen. Zo maakt je kans op 1 maand gratis sporten, kan je gratis je ruiten graveren, scherpe aanbiedingen op winterbanden, nog wat leuke gratis dingen en natuurlijk een hoop gezelligheid!
Bij deze ook iedereen uitgenodigd in Grijpskerk
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
ik ben geweest, was de 1e met zo’n ouwe bak die zonder op- of aanmerkingen er doorheen kwam. ‘K heb nu ook zo’n mooie mok !
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik ben bij Noordegraaf in Waddinxveen geweest, ook geen bijzonderheden voor mijn 12 jaar oude hok die er aan de buitenkant niet uitziet. Alleen de achterwisser was slecht en één achterband is op 2,7mm, daar gaan binnenkort toch nieuwe banden op.