Dubbelneus ?
ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 742
Geregistreerd: 26-08-2004

Gepost: 21 oktober 2006 07:09 PM

Deze advertentie kwam ik tegen op marktplaats.nl

Iemand bekend met het begrip “dubbelneus” ?

PeTeR

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  
 
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 21 oktober 2006 07:29 PM
  [ # 1 ]

Als je die neus van die kat er bij meetelt   Wink

Profiel  
 
Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 21 oktober 2006 09:25 PM
  [ # 2 ]

Ik denk dat een “enkelneus” dan zeldzamer is…

Het model, met tweede neus en groen systeem, is vreemd genoeg ook wel redelijk gemakkelijk te vinden. In mijn tuin, bijvoorbeeld Smile

Corrosion sympa!

Profiel  
 
Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 22 oktober 2006 08:46 PM
  [ # 3 ]

Ik meen trouwens, dat dit overgangsmodel alleen in 1967 is gemaakt. In 1966 bestond het groene systeem toch nog niet?

Corrosion sympa!

Profiel  
 
Jaap de Schipper
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 73
Geregistreerd: 21-10-2005

- ID/DS ID 19 B
Gepost: 23 oktober 2006 11:25 PM
  [ # 4 ]

Het is wel een mooie kleur beige.
Vind ik.

Dit is geen auto ; het is een schip.

Profiel  
 
Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 24 oktober 2006 12:25 AM
  [ # 5 ]

Ja, zeker! Het is zo te zien Gris Kandahar. Ik heb die ook, en prijs me er gelukkig mee…

Corrosion sympa!

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 24 oktober 2006 01:17 AM
  [ # 6 ]
Freek1971 schreef:

Ik meen trouwens, dat dit overgangsmodel alleen in 1967 is gemaakt. In 1966 bestond het groene systeem toch nog niet?

Ja hoor. Vanaf september 1966 werd het groene systeem gevoerd. Vanaf september ‘67 de derde neus, dus 2e neus/groen systeem is gedurende 1 jaar geproduceerd.

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 24 oktober 2006 01:22 AM
  [ # 7 ]

Ok Bassmann, dank je. Weer wat geleerd, ik dacht dat de overgang op 1967-1968 lag.

Corrosion sympa!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook