Deze advertentie kwam ik tegen op marktplaats.nl
Iemand bekend met het begrip “dubbelneus” ?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Als je die neus van die kat er bij meetelt
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Ik denk dat een “enkelneus” dan zeldzamer is…
Het model, met tweede neus en groen systeem, is vreemd genoeg ook wel redelijk gemakkelijk te vinden. In mijn tuin, bijvoorbeeld
Corrosion sympa!
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Ik meen trouwens, dat dit overgangsmodel alleen in 1967 is gemaakt. In 1966 bestond het groene systeem toch nog niet?
Corrosion sympa!
Totaal aantal Berichten: 73
Geregistreerd: 21-10-2005
- ID/DS ID 19 B
Het is wel een mooie kleur beige.
Vind ik.
Dit is geen auto ; het is een schip.
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Ja, zeker! Het is zo te zien Gris Kandahar. Ik heb die ook, en prijs me er gelukkig mee…
Corrosion sympa!
Freek1971 schreef:Ik meen trouwens, dat dit overgangsmodel alleen in 1967 is gemaakt. In 1966 bestond het groene systeem toch nog niet?
Ja hoor. Vanaf september 1966 werd het groene systeem gevoerd. Vanaf september ‘67 de derde neus, dus 2e neus/groen systeem is gedurende 1 jaar geproduceerd.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Ok Bassmann, dank je. Weer wat geleerd, ik dacht dat de overgang op 1967-1968 lag.
Corrosion sympa!