Ola,
Volgens het landkaartje zitten er nog wat BX-ers en Citroenners hier in Arnhem.
Misschien een idee om elkaar eens te treffen op een parkeerplaats hier in Arnhem (Rijnhal bijvoorbeeld) om elkaar eens te leren kennen?
Kan misschien ook makkelijk zijn met onderdelen uitwisselen en elkaar helpen met klussen.
Laat het eens weten s.v.p.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Topic move—> Aankondigingen & Evenementen
julius schreef:
Voor mij persoonlijk kies ik voor het weekend. Moet doordeweeks gewoon werken. De parkeerplaatsen bij Rijnhal of Gelredome zijn enkele opties. Misschien zijn er ook nog wel geschikte parkeerplaatsen elders in Arnhem.
Mensen, brandt los!!!!
macnail schreef:julius schreef:
Voor mij persoonlijk kies ik voor het weekend. Moet doordeweeks gewoon werken. De parkeerplaatsen bij Rijnhal of Gelredome zijn enkele opties. Misschien zijn er ook nog wel geschikte parkeerplaatsen elders in Arnhem.
Mensen, brandt los!!!!
misschien ergens op de veluwe?
julius schreef:macnail schreef:julius schreef:
Mensen, brandt los!!!!misschien ergens op de veluwe?
ik weet niet of het kan, maar misschien op de parkeerplaats in Arnhem-Noord bij van der Valk motel (vroeger motel Arnhem) aan de A12/Apeldoornseweg?
macnail schreef:julius schreef:macnail schreef:julius schreef:
ik weet niet of het kan, maar misschien op de parkeerplaats in Arnhem-Noord bij van der Valk motel (vroeger motel Arnhem) aan de A12/Apeldoornseweg?
Is dat niet aan de amsterdamseweg?
julius schreef:macnail schreef:julius schreef:macnail schreef:julius schreef:
Is dat niet aan de amsterdamseweg?
Die jij bedoeld is idd v/d Valk bij Papendal. Degene die ik bedoel zit aan de rechterkant van de Apeldoornseweg richting A50 bij de stoplichten waar je ook de A12 op kan.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
nou, daar gaan we:
17e middag
19e avond
21e middag
22e middag
23emiddag
Wat Arnhemse (en omgeving) BX en bij elkaar? Dat lijkt me een goed idee! Wordt dan voor mij wel in het weekend, bijvoorbeeld komend weekend?
Groeten, Jan Hendrik
Mmm…
De 17e moet ik om 16:00 uur in Velp zijn. Dus als het vroeg in de middag zou zijn als in 11 á 12 uur dan is het prima.
De 18e anders?
De 25e?
- CX 2200
- CX 2200
julius schreef:Mmm…
De 17e moet ik om 16:00 uur in Velp zijn. Dus als het vroeg in de middag zou zijn als in 11 á 12 uur dan is het prima.
De 18e anders?
De 25e?
17e ‘vroeg’ is geen probleem, 18e kan ik niet (middag werk, avond slotavond Herculaneum expo)
Arnhem BX Meeting
woutersmits schreef:julius schreef:Mmm…
De 18e anders?
De 25e?
17e ‘vroeg’ is geen probleem, 18e kan ik niet (middag werk, avond slotavond Herculaneum expo)
17e om 11 uur bij de vandervalk ter hoogte van de A12 op de apeldoornseweg iets?
- CX 2200
- CX 2200
best, hopelijk kunnen peter en marcel en wie weet nog anderen ook.
woutersmits schreef:best, hopelijk kunnen peter en marcel en wie weet nog anderen ook.
Okee, de 17e kan ik dus niet, heb dan een uitje met mijn gezin gepland.
De 18e is eventueel wel mogelijk en anders het weekend eropvolgend.
macnail schreef:woutersmits schreef:best, hopelijk kunnen peter en marcel en wie weet nog anderen ook.
Okee, de 17e kan ik dus niet, heb dan een uitje met mijn gezin gepland.
De 18e is eventueel wel mogelijk en anders het weekend eropvolgend.
Dat word dan volgend weekend volgens mij kan wouter zondag niet.