Tudo schreef:Ik heb zelf een ZX uit ‘95 (1.4 Allure) en daar zat de bedrading er achter gewoon in.
De kabeltjes zaten in gele blokjes tegen de zijwand van de auto geklikt.
Daar zitten ze bij mij helaas niet, ik ben echter nog niet in de gelegenheid geweest om met een spiegeltje en een lampje te kijken, dat komt nog.
Geen Citroën meer
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
6 speakers klinkt niet als standaard. Ik denk dat je achterin een compo set hebt. een bas - mid speaker in de deur en een tweeter (hoog) op oor hoogte.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Heb deze zomer ook die philips rotzooi eruit gegooid en een Sony Radio/CD en 2 speakers erin gezet,later (Sony speakers waren weer in de aanbieding) er nog 2 achter bij gezet (draad zelf moeten trekken).
Klinkt al een stuk prettiger.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Erik Janszen schreef:Heb deze zomer ook die philips rotzooi eruit gegooid en een Sony Radio/CD en 2 speakers erin gezet,later (Sony speakers waren weer in de aanbieding) er nog 2 achter bij gezet (draad zelf moeten trekken).
Klinkt al een stuk prettiger.
Hier nog prettiger: 12 inch JBL Power Series P1200 5 Ohm woofer, met kast van 50x50x35 eromheen en versterker 400watt brug. En dan 2 hoedenplankers van Sony Xplod zwaarste variant en voorin 2 Pioneer 11cm speakers met een dual cone voor ook wat hoog.
Zo afgeregeld dat het geluid echt ‘‘nergens vandaan komt’‘. Een wisseling van links naar rechts in daarmee voorbewerkte nummers is erg relaxed. Met die bass eronder voel je meer luchtverplaatsing dan dat de bass overheerst.
Mijn spiegels zijn er wel onbruikbaar door geworden, als de muziek aan staat, kan ik er niets meer in onderscheiden door het resoneren, evenals de binnenspiegel, omdat de achterruit lichtjes vervormd door de luchtdruk
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Hi M3J,
Das het zwaardere werk,maar je hebt dan ook meer uitgegeven dan €150.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Erik Janszen schreef:Hi M3J,
Das het zwaardere werk,maar je hebt dan ook meer uitgegeven dan €150.
90radio+50versterker+50woofer +25kabel +20 kist + 20 scheidingsfilter +70 hoedenplankspeakers +40 speakers voorin 365 euro totaal
schrik er zelf van :
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002