Mensen, een kleine vraag met een klein antwoord maar ik kan het nergens vinden: Het aanhaalmoment voor de wielbouten, gewone stalen velg met 205 bandjes eromheen.
Wie o wie?
Mitch
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
60 NM of 6 kilo over een lengte van 1 meter
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Fijn dank je wel!!
ik doe er altijd 110 voor staal en 100 voor lichtmetaal.
Sjako
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
ik 90nm
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
ik ga ook voor de 90Nm….
60Nm meer lijkt me meer handvast dan vast….....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Lichtmetaal 100 Nm staal 90 Nm
Je voelt je lekkerder in een Citroën…...
precies,!! met 6o nm scroef je een appelmoespot dicht
Inderdaad 60NM was wel erg los. Heb toch maar gekozen voor 90NM en dat is ook minder vast dan dat ik met een kruissleutel zou doen. Het ooit weer losdraaien zal echter wel makkelijker gaan….
Een ieder bedankt en sommige potten appelmoes zitten met méér dan 100nm dicht!
En AutoData heeft weer eens het laatste woord. Daarin staat 90 Nm.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
idd, rond de 90 à 100 is goed
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.