Beste Forummers,
Ik wil jullie graag tippen over de kalender van de ds-sm club in Belgie. Voor 2006 hadden zij een waanzinnige id-ds/kalender. Ook voor 2007 beloofd er weer iets moois te komen. Onderstaand het mailbericht dat ik mocht ontvangen van de Penningmeester. Ik heb er geen commercieel belang bij, maar vindt het een sympathieke club.
Beste Arno,
We zijn volop bezig om de laatste hand te leggen aan de nieuwe kalender en, al zeggen we het zelf, hij overtreft terug de stoutste verwachtingen.
Vanaf 18 november zal hij terug leverbaar zijn en hij kost nog steeds 10€ + 6 € verzendingskosten naar Nederland (ja sorry, de posterijen zijn nu eenmaal duur). Je kan dus ook 10 stuks bestellen en toch maar 6 € verzending betalen J J J
Je kan het bedrag kosteloos overschrijven op onze rekening:
DS/SM Club Belgium
p/a Serpentsstraat 119
B-9700 Oudenaarde
Rek. KBC 738-1113031-75
IBAN: BE05 7381 1130 3175
BIC: KREDBEBB
Vanaf 18/11 kunnen wij deze dan opsturen. Vergeet echter niet je juiste adres te mailen !!!
Met citrofiele groeten,
Wouter Couché
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Ik heb hem al en hij is PRACHTIG
Walter
Meten is weten , gissen is missen
En geld dat ook voor nederland en niet leden?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
T(h)ijs schreef:En geld dat ook voor nederland en niet leden?
volgens mij:wie besteld en betaald zal hem ook krijgen!! Ik heb hem ook reeds in mijn bezit en hij is zo als Walter zegt:PRACHTIG en in een 007 style
Ik ga er alvast één bestellen, want de editie 2006 die hier bij mij aan de muur hangt was ook prachtig.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
T(h)ijs schreef:En geld dat ook voor nederland en niet leden?
De kalender is ook voor Hollanders en niet-leden. Hij is weer erg mooi. Ik kan je wel wat plaatjes mailen als je dat wilt. Zie ook: http://www.dssmclub.be en dan NL aanklikken.
(Vrij naar T.H.)
Mail me eens wat plaatjes als je wil
T(h)ijs schreef:Mail me eens wat plaatjes als je wil
Jouw hotmail doet het niet. Bericht mij even persoonlijk (knop hieronder)
(Vrij naar T.H.)
Ik heb er ook eentje, schitterend! En dat voor maar 16,- Dat zijn heel veel goedkope glimlachen voor het komende jaar!
Bij mij zit de break (van november) er twee keer in,
Bij jullie ook?
Nope, nu was November niet zon heel verschrikkelijke maand dit jaar, dus misschien dat ik em volgend jaar ook wel 2x zou willen hebben
Een nieuw jaar een nieuwe kalender. De Belgische id-ds/sm club heeft zoals gebruikelijk weer een juweeltje in elkaar gezet.
Onderstaand bericht ontving ik van de club
Goedendag,
Het wordt stilaan een traditie. De nieuwe Citroën DS-SM Club Belgium kalender 2008 heeft zijn voorgaande weer overtroffen. Ons bestuurslid Leo Van de Velde heeft, met de bereidwillige medewerking van fotograaf Dirk Vermeulen en een klein leger modellen, weer het beste van zichzelf gegeven en, al zeggen we het zelf, het resultaat is verbluffend.
13 pagina’s ful color op format 30/40 cm
Wiro bovenaan en glanzend papier
Een volledig jaar zalig genieten van prachtige Citroën DS’en en SM’s voor slechts 10 € (+ verzendkosten). Geef nu toe een uniek aanbod !!!
Zoals steeds is de oplage beperkt tot 350 stuks en op is op… wees er dus snel bij, een verzamelobject voor de echte DS-SM liefhebber. U kan de kalender bestellen door een e-mail te versturen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met Uw correcte adresgegevens voor verzending.
De betaling kan kosteloos via overschrijving, IBAN of via PAY PAL (gratis via skype wouter.winco of + 3,4 % kosten + 0,35 € verwerkingskosten met creditcard). Van zodra de betaling op onze rekening is word(en) de kalender(s) verstuurd in een stevige enveloppe.
De prijzen:
Afhaling bij bestuursleden: 10 €
Incl. portkosten Europa: 16 €
Onderaan deze mail kan U de bankgegevens vinden voor overschrijving.
DS-SM Club Belgium
p/a Wouter Couché
Serpentsstraat 119
B-9700 Oudenaarde
Tel. +32 (0)55/30.47.90
Fax. +32 (0)55/21.51.11
GSM +32 (0)475/234 123
E-mail .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Bank:
KBC Eine
Nestor De Tièrestraat 96
B-9700 Oudenaarde-Eine
Belgium
KBC 738-1113031-75
IBAN BE05 7381 1130 3175
BIC KREDBEBB
Bank Headquarters
KBC
Havenlaan 2
B-1080 Brussel
Belgium
(Vrij naar T.H.)
HEBBES! PRACHTIG!
een aanrader..