De druk waarbij de drukregelaar afslaat wordt niet meer gehaald. Of omdat je HD pomp naar de maan is OF omdat je drukregelaar teveel intern lekt. Ik denk idd wel dat je pomp NDK is.
Totaal aantal Berichten: 251
Geregistreerd: 17-10-2005
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
ik ben bang dat Marten gelijk heeft: pomp ndk!!
succes met je nieuwe pomp.
groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
Het probleem is opgelost!
Nieuwe pomp erin, starten, klaar.
Auto kwam snel (veel sneller) op druk, SB werkt zonder haperingen, hij veert lekker, dus ik ga er van uit dat ik nou klaar ben!
Dank voor de informatie!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ook weer opgelost!
Gelukkig maar!
Totaal aantal Berichten: 251
Geregistreerd: 17-10-2005
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
heb jij nog een lekvrije pomp gevonden dan : chapeau!! of was het een splinternieuwe? in ieder geval veel plezier met de xant verder.
groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0