Rooney schreef:Zou maar goed opletten dan, je knippert 1 keer met je ogen en je cilinderkop en koppaking zijn eraf Komt allemaal wel dik in orde als tie helpt.
Gaat helemaal goed komen
Wie helpt mij om het lijstje met benodigdheden af te maken?
2 ltr bakolie
aandrijfas
homokineet?
aandrijfaskeering
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Simpele Ziel schreef:Wie helpt mij om het lijstje met benodigdheden af te maken?
2 ltr bakolie
aandrijfas
homokineet?
aandrijfaskeering
Ehm.. Koffie, broodjes en wat blikjes bier voor als je (bijna) klaar bent?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Simpele Ziel schreef:Wie helpt mij om het lijstje met benodigdheden af te maken?
2 ltr bakolie
aandrijfas
homokineet?
aandrijfaskeering
Homokineet? Je koopt toch een complete aandrijfas? Dan heb je die niet nodig
En om het lijstje aan te vullen doeken en reinigingsmiddelen.
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
rataplan schreef:Nog een nieuwe kasteel moer (of hoe heten die krengen)
Maar ik denk dat die standaart geleverd wordt bij de aandrijfas
Kroonmoer volgens mij :
Ligt er verder aan waar je de gereviseerde as koop, zit er volgens mij niet altijd bij.
Het adres in Barendrecht wat ik opgegeven had levert wel een nieuwe moer bij.
@SZ, Bevestig je nog even of je zaterdag komt :
Sohail, ik doe mijn best.
Gerard Visser probeert die aandrijfas voor mij te regelen… zoniet dan kan ik misschien nog last minute iets proberen.
Ik laat je vrijdag telefonisch iets weten, OK?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Sohail, ik doe mijn best.
Gerard Visser probeert die aandrijfas voor mij te regelen… zoniet dan kan ik misschien nog last minute iets proberen.
Ik laat je vrijdag telefonisch iets weten, OK?
Die as kun je toch gewoon halen op dat adres in Barendrecht, hebben ze gewoon op voorraad liggen en zo duur zijn ze daar niet. Hou wel rekening mee dat we zaterdag vroeg beginnen, rond 08:00 a 09:00
Is alleen maar goed, hoe ik meer tijd over om andere dingen te doen
Maargoed.
Ik hoop op antwoord van gerard, en zoniet dat maar een andere leverancier. Enige idee wat die ervoor rekent sohail?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik weet het niet zeker, maar Rooney betaalde c.a. €75 voor, als je de oude (achteraf) inlevert krijg je iets van €17 terug.
Hij heeft een AX-GT, ik denk dat het voor een GTI niet veel duurder is.
En die keerring?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Bij de dealer op chassisnr., kost een euro of 5.
ZX1.4i schreef:Ik weet het niet zeker, maar Rooney betaalde c.a. €75 voor, als je de oude (achteraf) inlevert krijg je iets van €17 terug.
Hij heeft een AX-GT, ik denk dat het voor een GTI niet veel duurder is.
Heb ik een nieuwe aandrijfas Nee geintje was voor maat van me had toen der tijd een AX GT type 2. En dat koste inderdaad iets van 75 euro en inruil van de oude was nog is 15. Moet er wel bij zeggen dat hij en nog iemand anders een as nodig hadden dus in totaal 2 hadden en het statiegeld wat omlaag ging. Die as zag er werkelijk waar super netjes uit nieuwe (kroon)moer, netjes in het plastic verpakt en nog is in een doos.
Ik d8 dat het motorhuis citroën in alexanderpolder (Rotterdam) was maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Rooney schreef:Ik d8 dat het motorhuis citroën in alexanderpolder (Rotterdam) was maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Wil je SVP geen vieze dingen roepen op het Forum
Die maat van je had de gereviseerde as bij dat adres in Barendrecht gehaald. Die keerring had hij volgens mij wel in Alexanderpolder gehaald omdat Lagerschaal Arno deze niet had liggen.
Is er nog steeds plaats voor een 2e GTI??
Ik vrees dat ik het niet meer redt om de keerring en aandrijf as op te halen voor zaterdagochtend.
Zit nog tot morgen laat op school en wil na de avond spits naar zoetermeer toe.
Vrees dus dat we het uit moeten stellen… jammer, had me er al op verheugd eigenlijk….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI