van verlaging toch naar een tikje verhoging.
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 13 september 2004 12:50 AM

Niet direct ZX gerelateerd dus plant het hier maar even…
Een maandje of 2 geleden is mijn zx verlaagt. Bevalt me op zich prima maar wil eigelijk toch wel graag een wijziging doorvoeren.

Voor zit er nu een set eibach onder dat verlaging van 3,5 cm als gevolg heeft. De garage gaf toen aan dat dat ongeveer 4 cm zou gaan worden. Aan de hand daarvan is de achterkant dus 4 cm lager gezet.

Die achterkant wil ik nu eigelijk een halve cm omhoog hebben. Dat lijkt nergens op te slaan. Tecnisch is het ook niet nodig maar uit estetisch oogpunt…

De auto hangt naar mijn idee net een fractie teveel over de velgenen banden heen. Hierdoor lijkt het alsof de wagen superzwaar beladen is en door zijn hoeven is gegaan. Ik zou dus het liefst achter iets willen liften.

Mijn vraag.

Loopt er hier iemand rond die ervaring heeft met de/montage van een torsie ophanging en me hierbij zou willen helpen? Mijn kennis cq ervaring gaat helaas (nog) niet zover.

Voordeel is nu dus wel dat alles onlangs al is losgeweest en dat dat nu dus geen probleem zal opleveren…

Hoop dat er iemand is over te halen om mee te doen…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook