Advertentie verwijderen werkt niet, zie dakdragers xm
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Hallo, ik ben hier nieuw en wil een “gezocht” advertentie plaatsen. Maar ik kan helaas de juiste categorie (gezocht) niet aanvinken, en dus de advertentie niet plaatsen. Ik heb geen credits gekocht, maar die lijken ook niet nodig. Doe ik iets verkeerd? Ik heb het geprobeerd in Safari en Firefox. Hoor graag, alvast dank! vr gr Paul
inloggen,markt overzicht; dan zie je rubriek gezocht
Dank voor je reactie. Dat lukt, maar als ik vervolgens een advertentie wil plaatsen krijg ik in het formulier een aantal bolletjes van de categorieën waarvan ik er een moet aanvinken, en dat lukt dan niet. Misschien een Apple dingetje, maar ik heb even niets anders bij de hand om dat te proberen…
Hallo allen,
Ik kan ook geen advertenties plaatsen op de markt.
Ook ik kan het bolletje niet aanvinken.
Wat te doen?
Groeten!
Ik blijf ook dit probleem hebben: ik kan niet het bolletje van de juiste categorie aanklikken in de markt, en daardoor geen advertentie plaatsen. Heb het na pogingen in Safari en Firefox nu ook geprobeerd in Chrome maar ook daar kan ik niet aanvinken. Het probleem bestaat duidelijk niet bij iedereen, want ik zie af en te advertenties verschijnen. is er een moderator of beheerder die me verder kan helpen?
Update, ook handig voor Ed1983: in een ander topic las ik dat het plaatsen van een advertentie weliswaar geen credits (meer?) lijkt te kosten, maar dat het pas lukt om iets te plaatsen nadat je een keer 5 credits heb gekocht. Dat heb ik geprobeerd en dat werkt.