Is dit echt een auto-onderdeel of is dit een geintje?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Het onderdeel heet: homokineet. Bijna goed dus.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En als je het nog wil weten; dat is de koppeling die tussen het wiel en de aandrijfas zit…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Google maar eens op homokomeet. Kennelijk zijn er dus veel mensen die van homokineet voor de grap iets anders maken.
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Is dat niet een met hoge snelheid ronddraaiend voorwerp in de ruimte dat door een probleem met de smering op de mens dreigt neer te storten?
- Ami Super
Matthijs2006 schreef:Google maar eens op homokomeet. Kennelijk zijn er dus veel mensen die van homokineet voor de grap iets anders maken.
Ik kan het me voorstellen. Spelling gaat echt hard achetruit heb ik het idee.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Tsja, eigenlijk best wel dom als je erover nadenkt.
Homo= Identiek
Kineet= de kinetische energie die je overbrengt…
dus als je het zo bekijkt…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
hogervp schreef:Matthijs2006 schreef:Google maar eens op homokomeet. Kennelijk zijn er dus veel mensen die van homokineet voor de grap iets anders maken.
Patrick
Grappenmaker!
Gr Martijn
hahahahaha
- Ami Super
Martijn de Ruijter schreef:hogervp schreef:Matthijs2006 schreef:Google maar eens op homokomeet. Kennelijk zijn er dus veel mensen die van homokineet voor de grap iets anders maken.
PatrickGrappenmaker!
Gr Martijn
F*ckerdef*ck, spellen lukt me nog wel maar die ellendige tiepvauten.......
Patrick
Wat is het weer een gezellig topicje…
Ik heb hem maar vast naar Mechanisch gesleept, want het heeft geen (ki)NEET met een XM te maken
- Ami Super
Goed werk René. Eigenlijk mag er wel een slotje op? Antwoord is gegeven tenslotte, of gaan we nog meer woordverhaspelingen in dit draadje knallen.
Wie?
Nou ja, nog ff wat technische info, om nog enigszins (correct gespeld nietwaar? ) on-topic te blijven.
Patrick
Ik zal effe steeksleutel 12 pakken, en het topic op slot sleutelen….
Goed antwoord Patrick!