Xsara_Coupe schreef:Ik kan je wel zeggen dat het geen picasso 5-zits is… In mijn ogen is het iets veel leukers
En ja, het heeft iets met citroen te makenMeer zeg ik niet!
Xsara_Coupe
Toch geen SM Opera?
Nou ja, ik zie het wel op 11 feb
Ik stond op de “misschien"lijst, maar bij deze, noteer mij maar als definitief!!
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
En ik mag naar de misschien toe
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Xsara_Coupe schreef:
Ge-update lijst
Wel
XBXG
DigiDaan
Ijs (De lpg auto is er al zag ik )
Simpele Ziel
citroenc2
markv624
jaco
voge
xm’metje
eXpelliarMus
PHoskam
Bram
mathijs
Daffodil31LE
ZX1.4i
caravan sleper
charlesdegaulle21
PBO
Citrophile
WYD
citroenbxcx
mssl
Nesto
Harm
Mechuccio
macnail
Serge
Duitse xm-club leden (samen met serge)Misschien:
Turbo Tilbo
ieksEmmu
Pascal
hogervp
Status Quo
arjan_verkade
McDean
Mattijn1980
ZX-Enschede
CitroenAZU
robb
Lucas Unger
mpostma
PrutsyLJNiet:
Willeam
Autofan
wizardwillyDr zullen vast nog wel een aantal mensen verkeerd staan, maar dit is wat ik zo snel uit de posts heb gehaald.
Als je niet goed staat, post het gewoon even en dan verplaats ik je. En uiteraard hoop ik dat alle mensen die nog bij misschien staan gewoon naar het kopje wel mogen.Xsara_Coupe
Ik: mischien->wel + Duitse XM-club leden
Animal triste post coitum
Serge schreef:Ik: mischien->wel + Duitse XM-club leden
Done Vorige keer dat je het hebt gepost helemaal vergeten het aan te passen in de lijst ops:
Dan iets heel anders: wie heeft er intresse in onderdelen van een xm type1?
Ik ga er als het goed is zaterdag een halen en in heusden neerzetten. Auto is op de velgen na compleet. Hydraulisch systeem lekt, heeft een schuifdak, lederen interieur, trekhaak en elektrische ramen. Ik hoor het wel…
Er zit een 2.0i motor in waar door de vorige eigenaar een niewue kop op is gezet (weet geen kilometerstanden…)
Bij animo zal de auto er de zondag van de meeting staan om lekker kaal te plukken.
Xsara_Coupe
Als het een 2.0i 8v is en er zit een PSA uitlaat onder in mooie staat, dan heb ik daar wel belang bij. Mits je prijs natuurlijk ok is
Animal triste post coitum
Het is een 2.0i 8v. Ik heb de auto nog niet gezien, ga haar komende zaterdag ophalen. Dan weet ik meer. Prijs, sja, kom op de meeting maar kijken en zeg maar wat t je waard is Zal hem iig gereserveerd zetten voorlopig
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Serge schreef:Ik: mischien->wel + Duitse XM-club leden
Done Vorige keer dat je het hebt gepost helemaal vergeten het aan te passen in de lijst ops:
Dan iets heel anders: wie heeft er intresse in onderdelen van een xm type1?
Ik ga er als het goed is zaterdag een halen en in heusden neerzetten. Auto is op de velgen na compleet. Hydraulisch systeem lekt, heeft een schuifdak, lederen interieur, trekhaak en elektrische ramen. Ik hoor het wel…
Er zit een 2.0i motor in waar door de vorige eigenaar een niewue kop op is gezet (weet geen kilometerstanden…)
Bij animo zal de auto er de zondag van de meeting staan om lekker kaal te plukken.Xsara_Coupe
haha gratis opgehaald..
Xsara_Coupe schreef:Ja, klopt. Dus? Ik maak wel kosten om hem op te halen
Xsara_Coupe
Je moet wat he, als je als student XM wil rijden
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik ga ook volkomen off topic, maar ik bedoelde, dat het toch niet erg is als je er wat aan overhoud?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ah, zo Is niet mijn insteek. Ik ben op zoek naar velgen, en die heb ik. Onderdelen mogen weg voor meer dan redelijke prijzen, maar iets overhouden is natuurlijk altijd leuk
Verder is het gewoon een leuke extra op de meeting. Ik zie wel hoe het loopt! Van het meeste spul moet ik de staat ook nog maar afwachten
Xsara_Coupe