Hahaha! Tuurlijk zit je er niet aan vast. Maar als je het deed om de BX buiten de deur te houden had je me juist een uitdaging gegeven om met de BX te komen!
Maar ik kom wel met Ukkie! Het is wel een vijfdeurs, hè?! (en sinds vandaag met nieuwe APK! )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Ge-update lijst
Wel
XBXG
DigiDaan
Ijs (De lpg auto is er al zag ik )
Simpele Ziel
citroenc2
markv624
jaco
voge
xm’metje
eXpelliarMus
PHoskam
Bram
mathijs
Daffodil31LE
ZX1.4i
caravan sleper
charlesdegaulle21
PBO
Citrophile
WYD
citroenbxcx
Nesto
Harm
Mechuccio
macnail
Serge
Duitse xm-club leden (samen met serge)
KlaasBaas
sans-pareil
Tdsuper5OcxM
JHD
Jdt
bxsport.com
ieksEmmu
mmeewis
Lucas Unger
knackor
T(h)ijs
ernst23
Alcyone
oudelut
B-N
Caroline81Misschien:
Turbo Tilbo
Pascal
hogervp
arjan_verkade
McDean
Mattijn1980
ZX-Enschede
CitroenAZU
robb
mpostma
Knuffie_nl
janneman
msslNiet:
Willeam
Autofan
wizardwilly
PrutsyLJ
Status Quo
SpookeendDr zullen vast nog wel een aantal mensen verkeerd staan, maar dit is wat ik zo snel uit de posts heb gehaald.
Als je niet goed staat, post het gewoon even en dan verplaats ik je. En uiteraard hoop ik dat alle mensen die nog bij misschien staan gewoon naar het kopje wel mogen.Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
ieksEmmu schreef:iek zit er dan toch niet meteen aan vast?
tijdje terug had ik t plan om mn XM 2.0 weg te doen/ in te ruilen voor een AX… ben toen nooit echt een AX van dichtbij wezen bekijken, vandaar…
je moet helemaal zelf weten waarin je komt natuurlijk!
Ieks, je bent in ieder geval niet de eerste die van een IeXM naar een AX zou gaan. Heb ik ooit ook gedaan… en tanken is een stuk grappiger!
Verkocht, helaas schade gereden!
Ik kom ook even kijken en om wat spullen op te halen. Ik ben of met blauw/grijze XM of met een rood/roze ZX 16V.
Gelukkig heeft ie er een xm naast En wat voor een
@Ieks: zown v6 is niet gemaakt om stil te staan! Trek dat ding gewoon uit de stalling en rijden ermee! Beter kan niet
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Xsara_Coupe schreef:Gelukkig heeft ie er een xm naast En wat voor een
shit ja, dat was ik even vergeten ops: Hoe kan ik nou z’n V6 vergeten.
Verkocht, helaas schade gereden!
MEER dan 40 man ??
Zo zo…..gaat nog gezellig worden.
Wel jammer dat er veel regen is voorspeld, had dan toch liever een mooi pak sneeuw gezien.
Dacht dat ik het al had vermeld, maar hier dna nog een keer: er wordt voor broodjes tegen kostprijs gezorgd (zelf meenemen is dus niet echt nodig) en er is koffie en wat frisdrank.
Samen met de citroens en jullie gezelligheid moet dat toch wel zorgen voor een super gezellige dag!
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Wel jammer dat er veel regen is voorspeld…
Allemaal een paraplu mee! Misschien zit er boven Heusden een gat in de wolken waar de zon door schijnt . Ik heb er in ieder geval zin in, regen of geen regen. Ik ben benieuwd hoe gevarieerd het aanbod der Citroën’s zal zijn.
My other car is a broomstick.
Xsara_Coupe schreef:Ge-update lijst
Wel
XBXG
DigiDaan
Ijs (De lpg auto is er al zag ik )
Vind je het erg als ik die auto op LPG meeneem…?
Sinds een weekje ben ik namelijk de eigenaar van de ex-BX van Ijs.
Xsara_Coupe schreef:Dacht dat ik het al had vermeld, maar hier dna nog een keer: er wordt voor broodjes tegen kostprijs gezorgd (zelf meenemen is dus niet echt nodig) en er is koffie en wat frisdrank.
Samen met de citroens en jullie gezelligheid moet dat toch wel zorgen voor een super gezellige dag!Xsara_Coupe
Top!!
Catering is altijd leuk. Totaal geen probleem om ervoor te betalen. Het is juist goed geregeld wanneer er catering aanwezig is en bij zo’n leuke meeting heb ik het er graag voor over (ook om niet ‘s ochtends een stelletje bammetjes te moeten smeren )
Is het nog een leuk idee om gele stickers te regelen waarop iedereen zijn forumnaam kan zetten? In 2005 hadden we bij Citroville in Borculo onze namen opgeplakt. Ik ben enorm slecht in het herkennen van mensen en als iemand z’n forumnaam draagt herken je elkaar makkelijker, lijkt me.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Er is niemand van plan om met een Traction Avant te komen of wel?
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
ik zal er ook zijn zijn met de “gepimpte stansstyle bx”
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Als er iemand nog een BX GTI stuur voor mij (te koop?) heeft (mag best wat beschadigd zijn aan de rand) dan houd ik mij aanbevolen….en dan graag meenemen morgen.
He, verdorie, helemaal vergeten, de mijne ligt nog in EHV ops:
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:He, verdorie, helemaal vergeten, de mijne ligt nog in EHV ops:
PB me ff, haal ik em wel op en neem ik em mee?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!