Goed, na overleg over de oplevering is de datum iets naar voren geschoven. Samen met mn vader ben ik tot twee weekenden gekomen dat hij de hal vrij wil houden. Dit zijn de weekends van 3 & 4 en 10 & 11 Februari.
Ik zal proberen de poll dusdanig aan te passen dat jullie aan kunnen geven wat het beste uitkomt. Graag ook een reactie dan in dit topic voor wat je hebt gekozen, zodat ik ook een lijstje bij kan houden…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ff zeuren… door deze nieuwe datum is het weer een wintermeeting…
animo voor een lente-meet lijkt me groter…
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=3671
april of zelfs mei lijkt me geschikter, ik weet niet wanneer de oldtimers meestal van stal gehaald worden…
De geografische lokatie daarentegen vind ik nog steeds uitstekend.
Wintermeeting of niet, er moet wel een locatie zijn
En aangezien het pand in februari wordt opgeleverd, is de meeting ook dan…
We kunnen het niet maken om het pand een dikke maand leeg te laten staan….
En in februari kan je mooier weer hebben dan in maart hoor De vorige voorjaarsmeeting regende het pijpestelen, terwijl het op de wintermeeting in januari prachtig weer was…
Bijkomend voordeel: De meeting bij chyparse zit ook wat verder van deze af!
PS: Naar mijn mening is de laatste meeting zo ver weg dat het ook wel weer is tijd wordt
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
oh meeting bij Chyparse? ik heb iets gemist…
Shit, nu heb ik de verkeerde optie in de poll aangevinkt.. Ik dacht dat ik 10 of februari kan, maar ik kan geen van deze dagen.
11 feb. zondag toch? count us in
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik heb ook gekozen voor 11 februari, op zondag dus.
Weet nog niet met welke auto ik kom, kan de BX tzd-turbo van Renz zijn…of met de Fiat Punto TD….als die daar mag komen.
Kunnen de 1.9 D rijders hier ook eens genieten van een ander merk dieseltorretje
Zoals het er nu uitziet, kan ik alle dagen.
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
maakt voor mij niet zo gek veel uit, ik moet alleen tegen die tijd de uiteindelijke dag vrij regelen op de zaak
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ik kan inprincipe op alle data!?
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik houd de draadjes wel in de gaten. Een meeting bij Cypharse staat mij wel erg aan (meteen een afspraak voor controle plannen bijvoorbeeld) en Almere is een stuk dichterbij dan Heusden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Ik houd de draadjes wel in de gaten. Een meeting bij Cypharse staat mij wel erg aan (meteen een afspraak voor controle plannen bijvoorbeeld) en Almere is een stuk dichterbij dan Heusden.
Patrick
Is twee meetings bezoeken geen optie? De meetings zijn toch anderhalve maand uit elkaar…
Xsara_Coupe
- Ami Super
Xsara_Coupe schreef:hogervp schreef:Ik houd de draadjes wel in de gaten. Een meeting bij Cypharse staat mij wel erg aan (meteen een afspraak voor controle plannen bijvoorbeeld) en Almere is een stuk dichterbij dan Heusden.
PatrickIs twee meetings bezoeken geen optie? De meetings zijn toch anderhalve maand uit elkaar…
Xsara_Coupe
Is zeker een optie, en dat houd ik ook in het achterhoofd. Tenslotte heb je ook een hele fraaie fotolocatie gekozen!
En de vorige meetings zijn mij uitstekend bevallen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Meeting in februari wel belangstelling voor. Op zondagen kan ik niet. Op de voorgestelde zaterdagen heb ik nog niets staan.
Hoop wel dat er ook mensen komen met DS, SM etc. Dat maakt meeting nog wat mooier.
- Ami Super
In de regel komt er van alles en nog wat, waaronder SM’s.
Patrick