ik was er wat later, eerst nog werken in en om bussum, en toen ik kwam vluchtte harm net weg in zijn nieuwe bak.
leuk om toch nog even wat mensen te zien en spreken, en naar dat bollengedoe te kijken.
afijn, iedereen klaar, en toen mocht ik ook nog even op de brug met de GT. en dat terwijl ik nummer 326 op de lijst was. alle bollen prima, alleen een normale bol als voorraadbol, en die is nu vervangen door een originele nieuwe voorraadbol. te gek!
weer eens later dan gepland naar huis getuft.
volgens de type 1 politie mogen bumpers op een bx met een bijzondere kleur tijdelijk met een roller in een kleur geverfd worden die op de originel kleur lijkt. het is wel de bedoeling dat dat dan binnen afzienbare tijd wordt aangepast (art: 316, wbx1)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
voorraadbolletje oppompen heeft trouwens nog niet geholpen bij mijn koud-schakel-probleem, vanmorgen nog even getest en het gaat nog steeds niet van harte…
ps jaco nou heb ik je nieuwe wagen niet meer van dichtbij kunnen bekijken!
Beetje late reactie;
Ik was wat laat maar mocht tot mijn verbazing al gauw vrij op de brug voor de bolletjes, ik had niet echt het idee dat er veel aan mankeerde. Echter was me LHM zo zwart als olie, gelijk maar nieuw luchtfilter en spoelolie en ik mag er dan nog niet héél veel van merken. Maar ze veert beter en in de komende 4000 km moet dat nog beter worden Was een leuke meeting!
Wie had het ook alweer over die krassen die ik erniet uit zou krijgen?
Ik was al helemaal weg van deze kleur en toen mn vrouw de foto’s van afstand mee zat te kijken klonk het droog…. Dat is een mooie!!
Zijn we het daar iig eens over eens
Arie
C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km
___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex: Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000
Je hebt het zeker over dat zilveren kontje op de achtergrond
Nee, een multimedia is een prachtige auto met een ongelooflijk mooie kleur! Jammer dat ze zo ontzettend niet normaal prijzig zijn
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
hel1 schreef:
volgens de type 1 politie mogen bumpers op een bx met een bijzondere kleur tijdelijk met een roller in een kleur geverfd worden die op de originel kleur lijkt. het is wel de bedoeling dat dat dan binnen afzienbare tijd wordt aangepast (art: 316, wbx1)
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
mkatgert schreef:voorraadbolletje oppompen heeft trouwens nog niet geholpen bij mijn koud-schakel-probleem, vanmorgen nog even getest en het gaat nog steeds niet van harte…
Hmm, jammer. Weet patje74 daar niet iets op te verzinnen?
wordt het niet eens tijd om gedurende de winter een dunnere olie in die bak te gooien…... : kan ook geen kwaad als de moter en bak gekoppeld zijn (dus gemeenschappelijk dezelfde olie gebruiken).
dan uiterraard een dunnere moterolie gedurende de winter.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
beerpeet schreef:mkatgert schreef:voorraadbolletje oppompen heeft trouwens nog niet geholpen bij mijn koud-schakel-probleem, vanmorgen nog even getest en het gaat nog steeds niet van harte…
Hmm, jammer. Weet patje74 daar niet iets op te verzinnen?
Wellicht… Wat me ook opviel is dat de Haynes het voor types vóór 1973 heeft over een accumulatordruk van 40 bar i.p.v. de 60 die er nu opgezet is…
ik kon er helaas niet bij zijn had belangerijker dingen te doen volgende keer beter
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hammie schreef:Balen, ben nog geflitst op de terugweg
hmm,
hopelijk ik niet aangezien ik tussen Almere en Utrecht nog even gekeken heb hoe hard de digit ook alweer kan….
Het was inderdaad een gezellige boel,
ik moest alleen op tijd weg ivm klushulpzaamheden in het wonderschone Warnsveld.
@Patrick, dank voor de mooie foto van m’n digding!
@Serge en Hel1, dank voor de transactie van het pompding!
Ik heb ook genoten van de meeting. Leuk om te zien en te horen hoe Chyparse te werk gaat en leuk om een aantal bekende en weer wat nieuwe gezichten te zien.
Ik was al vlot weg, want m’n voeten stonden de trappelen om m’n nieuwe CX alle hoeken van het land te laten zien. Gisteren de eerste twee hoeken gedaan, vandaag de andere twee. (ik zal morgen m’n BX draadje en m’n CX draadje eesn updaten).
En mkatgert, binnenkort krijg je vast wel weer een kans. En als je niet kunt wachten, is een minimeeting wellicht een idee? Kan ik jouw GS ook eens wat uitgebreider bekijken.
Hier dan eindelijk mijn foto’s.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk auto’s op de gevoelige plaat te krijgen en daarnaast een hoop gezichten. Het is tijdens zo’n meeting uiteindelijk toch leuk om nou eens te zien wie er achter de nicknames zitten.
Verder heb ik diverse foto’s binnen genomen, ook van de werkzaamheden van de heren van Chyparse.
Hier is te zien hoe de GS de aandacht trekt van Patrick. Let ook op de smile op z’n gezicht als ie ermee wegrijdt….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
...
was inderdaad leuk,,,
En een thuiswedstrijd voor mij, wat mij bbetreft mogen elke meetings by chyparse zijn..