18 van de 19
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 Volgende > 

Voorjaarsmeeting 24 Maart 2007 -> Chyparse, Almere
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 26 maart 2007 02:39 AM
  [ # 256 ]

leuke fotos! jammer dat ik moest werken, hoop er volgende keer bij te zijn

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 26 maart 2007 04:42 PM
  [ # 257 ]

Wat brengt zo’n napraattopic toch weer veel plezier te weeg. @hammie, je reed keurig netjes hoor!  Wink Irritant trouwens weer zo’n Camper op de dijk die net aan 80 rijd. We hebben ons echter keurig gedragen vind je niet?
@mkatgert, graag gedaan van dat filmpje. Maar je GS vraagt ook om al die positieve aandacht. Ik vertelde gisteren aan mijn broertje dat ik in een GS C-matic heb gereden, hij viel even stil aan de telefoon. Tja de C-matic staat hoog aangeschreven in huize Hogervorst.
@XBXG, gave foto’s! Je hebt me ook op het goede moment vastgelegd. Ik ging echt als een kind zo blij achter het stuur zitten en ik mocht voor het eerst van mijn leven een ritje maken in een type1 GS met C-matic. Tja leg maar eens aan je collega;s uit waarom je met zo’n grote grijns rondloopt op je werk!

Gistermiddag heb ik trouwens de meest beroerde weggetjes bij mij in de polder gereden (@hammie, ik moet de Kneesweg nog pakken hoor). Als er ooit nog eens een vering testtraject moet worden uitgezet kom dan allemaal even naar de Anna Paulownapolder. Echt genieten hoor met bollen die net op druk zijn gebracht en ook nog op comfortmode zijn gezet. De bestelbus achter me was ik al na 30 seconden kwijt, die pipo heeft nog koppijn denk ik van het moment dat hij zijn kop stootte in zijn bus…...

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 26 maart 2007 04:54 PM
  [ # 258 ]
hogervp schreef:

Irritant trouwens weer zo’n Camper op de dijk die net aan 80 rijd. We hebben ons echter keurig gedragen vind je niet?
@

Uhum… Ik begrijp dat ik de volgende meeting de HY maar op stal moet houden?  Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 26 maart 2007 05:02 PM
  [ # 259 ]
patje74 schreef:
hogervp schreef:

Irritant trouwens weer zo’n Camper op de dijk die net aan 80 rijd. We hebben ons echter keurig gedragen vind je niet?
@

Uhum… Ik begrijp dat ik de volgende meeting de HY maar op stal moet houden?  Wink

Surprisedops:  Surprisedops: ehhmmmm, maar ehhh dit was een MB geloof ik enne ehhh, de auto’s voor ons gingen er niet voorbij en ehhh als ie nou constant 80 reed….

Nee hè, dit excuus gaat niet werken geloof ik. Ik val nu genadeloos door de mand. Ik geef toe, ik had wat meer haast omdat ik om 16.00 uur weer thuis moest zijn ivm andere plichtplegingen.

En nou ik toch off-topic ga. Tijdens de bloemendagen in mijn dorp (eind april) dan komt de HY club langs! Die gaan bij ons op de camping staan. Dat wordt weer kiekjes maken! Kom je ook tegen die tijd? Kan je bij mij op de koffie langs.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

10eke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 63

Gepost: 26 maart 2007 05:18 PM
  [ # 260 ]

o mensen, wat baal ik hiervan. Ik ben heel lang niet op het forum geweest door allerlei zaken, nu kijk ik vandaag weer, blijk ik net die geweldige meeting gemist te hebben. Wat had ik daar graag bij geweest, en wat had ik graag jullie meningen gehoord over of mijn bx nog door de apk heen te krijgen was. (verloopt over een maandje)
Ook vanweg die apk ga ik er al een beetje vanuit dat ie naar de sloop moet, en ben al een beetje afscheid aan het nemen, en had dus graag even een ritje naar de polder gemaakt.
stom stom stom van me, nou ja, had ik maar eerder weer op het forum moeten komen. (reden was o.a.  ook dat ik niet meer zo veel reed, iets te vaak de anwb moeten bellen, maar dat is een ander verhaal, maak ik misschien nog wel een draadje over)
groet, 10eke

‘85 BX 14 type 1, (helaas, hij is niet meer…..)
‘88 BX basis type 2 (ook die is helaas bijna niet meer)

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 26 maart 2007 05:28 PM
  [ # 261 ]

Jammer 10eke! Wel idd even ergens anders vertellen wat er allemaal met je BX is. APK is niet het jaarlijkse ‘haal alle BX-en van de weg en stop ze onder de grond evenement’, ook al denken sommigen daar anders over. Eens in de zoveel tijd de ANWB in moeten schakelen kan ook op zich weinig kwaad (voor de ANWB)  Wink

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 26 maart 2007 05:29 PM
  [ # 262 ]
10eke schreef:

Wat had ik daar graag bij geweest, en wat had ik graag jullie meningen gehoord over of mijn bx nog door de apk heen te krijgen was. (verloopt over een maandje)
Ook vanweg die apk ga ik er al een beetje vanuit dat ie naar de sloop moet, en ben al een beetje afscheid aan het nemen, en had dus graag even een ritje naar de polder gemaakt.

Open dan (inderdaad) alvast even een nieuw draadje onder BX en kom daar eens met je verhaal waarom je denkt dat je BX naar de sloop moet ?

Wie weet valt het nog wel mee. Wink
(dus niet hier offtopic verder gaan)

Een 85’er BX 1.4 moeten we natuurlijk wel op de weg zien te houden. Cool
(zeker als hij van een (jonge?)-dame is)

Update : ik zie dat Beerpeet en ik dezelfde gedachte hadden. Wink

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 26 maart 2007 05:46 PM
  [ # 263 ]
hogervp schreef:
patje74 schreef:
hogervp schreef:

@

Surprisedops:  Surprisedops: ehhmmmm, maar ehhh dit was een MB geloof ik enne ehhh, de auto’s voor ons gingen er niet voorbij en ehhh als ie nou constant 80 reed….

Nee hè, dit excuus gaat niet werken geloof ik. Ik val nu genadeloos door de mand. Ik geef toe, ik had wat meer haast omdat ik om 16.00 uur weer thuis moest zijn ivm andere plichtplegingen.

En nou ik toch off-topic ga. Tijdens de bloemendagen in mijn dorp (eind april) dan komt de HY club langs! Die gaan bij ons op de camping staan. Dat wordt weer kiekjes maken! Kom je ook tegen die tijd? Kan je bij mij op de koffie langs.

Patrick

We zijn niet allemaal heilig wat betreft snelheid hoor… Laughing

(145 cruise terug…)

Profiel  

Klussie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253

Gepost: 26 maart 2007 08:28 PM
  [ # 264 ]
Ijs schreef:

We zijn niet allemaal heilig wat betreft snelheid hoor… Laughing

(145 cruise terug…)

Ik had m keurig op 100 cruise staan, maar die verrekte camper reed net aan 80 en soms zelfs 70 Confused
Later 2 dame’s voor me die 70 beter vonden dan de 80 die was toegestaan.
Nu kan ik me daar slecht aan ergeren maar als je ff op wil schieten is het irri.
Patrick heeft later de gemiddelde snelheid ruimschoots opgeschroefd Laughing  Laughing

Arie

C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km

___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex:  Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 26 maart 2007 10:09 PM
  [ # 265 ]

Klikken is geen straf, mooi oog voor detail in ieder geval.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 27 maart 2007 12:51 AM
  [ # 266 ]

Jammer dat ik al vrij vroeg weg moest, moest werken. Die BX moet toch ergens van worden betaald, nietwaar?  Wink  Ik heb blijkbaar nog een hoop moois gemist. Gelukkig zijn er nog wat BX-en komen opdagen, ik voelde me een beetje eenzaam toen ik als eerste BX kwam aanrijden tussen een hele roedel XM-en.  very sad ........

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 27 maart 2007 12:54 AM
  [ # 267 ]

Citroën XM Multimedia (érg mooi)
Link

Ben niet zo thuis in de Xm, maar wat maakt deze uitvoering zo apart?

Jeroen

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 27 maart 2007 01:52 AM
  [ # 268 ]

De XM Multimédia is gebouwd in 1998 in een oplage van 200 (!) stuks, ter gelegeheid van het Wereldkampioenschap voetbal in Frankrijk, op basis van de XM V6 automatic Exclusive en enkel in die schitterende rode kleur (Rouge d’Enfer Nacré )

Voor meer info; zie hier en ook hier.  Wink

Profiel  

JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 680

Gepost: 27 maart 2007 03:07 AM
  [ # 269 ]

Hierbij nog een wat late reactie van mij. Ik kreeg op de terugweg motorpech en ben met moeite thuis gekomen, zie   Zondag onder de motorkap doorgebracht en vandaag werken, vandaar dus… 
Maar zaterdagmiddag was top; leuk om mensen van dit forum in het echt te zien. Bovendien was het leuk en leerzaam om te zien hoe er bij Chyparse gewerkt werd. Hulde aan de organisatie en de mensen van Chyparse. Aan het einde van de middag, toen de meesten al vertokken waren en de intekenlijst was afgewerkt, bleek er nog tijd over te zijn om mijn veerbollen op te boren. Verbazing allom: er zaten Xantia achterbollen op mijn voorveerpoten! Deze werden vervangen door XM non-hydractive bollen (70 bar). De XM-achterbollen hoefden alleen opgeboord te worden. Snel een proefritje gemaakt, m’n (wel hydractieve) Xm reed super!
Nu, twee dagen later, begin ik weer richeltjes en klinkers te voelen. Dit gebeurt meestal nadat de auto op de brug is geweest of na heftig gymnastieken: na een of twee dagen wordt het effect al minder. Zelf denk ik dat het veersysteem nog steeds vervuild is. ondanks bijna 4000 km rijden met spoelolie. Ik zal dus toch handmatig een aantal componenten moeten reinigen. Martin gaf al aan dat rechtsachter druk op de veerpoot bleef staan, dus zat op dat moment waarschijnlijk iets in het achterste hydractiefblok verstopt. Maar goed, dat komt nog. Voorlopig rijdt de XM een stuk beter met de aangepaste bollen, vooral op de grotere oneffenheden. Het mooiste is wel het bewegen als ik gas geef; toch een beetje DS gevoel!

groet, Jan

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 11 april 2007 01:16 PM
  [ # 270 ]

Misschien ontplakken? Wink
Meeting is al weer een tijdje geweest….

Xsara_Coupe

Profiel  

18 van de 19
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook