eh
is geloof ik 10 minuten bij mij vandaan… ik kom alsik teminste niet hoef te werken, weet ik nu nog niet.
Bollen zijn reeds gechecked door hun… echter kunenn ze gelijk kijken naar de achetrstehoogteregelaar die ze in juli eropgezet hebben want die zou een beetje lekken zeiden ze tijdens de apk…
Zo,......... d’r hebben zich al 6 mensen aangemeld om een controle danwel vervanging van zijn/haar bollen te laten doen bij chyparse.
het maximale aantal citroen’s wat chyparse aankan op die zaterdag is 10 stuks ,ik ga nog steeds uit van 1 brug, dus….....
laat maar horen als je het ook overweegt middels een pb’je.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik kom 7 April ook ff langs als ik vrij kan krijgen.
Volgens hogervp zijn mn bolletjes prima in orde dus dat rondje sla ik over dit keer.
Arie
C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km
___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex: Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Schop en nog ene SCHOP!!!!
wanneer is’t nu en waar meld ik mij aan voor een kl.euhhh bollentest???
ik kom zowiezo met de SM om haar bolletjes te laten keuren indien mogelijk!!!
Zo,......... d’r hebben zich al 8 mensen aangemeld om een controle danwel vervanging van zijn/haar bollen te laten doen bij chyparse.
het maximale aantal citroen’s wat chyparse aankan op die zaterdag is 10 stuks ,ik ga nog steeds uit van 1 brug, dus…..... VOL=VOL !!
nogmaals: eind januari volgt definitive datum en programma
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citroen23 schreef:Zo,......... d’r hebben zich al 8 mensen aangemeld om een controle danwel vervanging van zijn/haar bollen te laten doen bij chyparse.
het maximale aantal citroen’s wat chyparse aankan op die zaterdag is 10 stuks ,ik ga nog steeds uit van 1 brug, dus…..... VOL=VOL !!
OKIDOKI!! bedankt citroën23
citroen23 schreef:Zo,......... d’r hebben zich al 8 mensen aangemeld om een controle danwel vervanging van zijn/haar bollen te laten doen bij chyparse.
Ahh…...ik kan nu ook weer met goed fatsoen bij een meeting langskomen, nu ik weer in een HP Citroen rijd, dus ik meld me er ook voor aan
Ook al denk ik dat er niks aan m’n bollen mankeert (hij veert werkelijk zijdezacht, vrij uniek voor een BX)...toch kan het geen kwaad Chyparse er eens hun licht op te laten schijnen.
En als het goed is, is mijn zoon Renz dan ook weer terug uit Aghanistan….dus wil ik alvast hem ook reserveren voor die meeting met zijn BX Tzd-Turbo…komen we dus met 2 groen-metallic BX diesels langs.
Ik laat hier wel even (ruim op tijd) weten of Renz ook daadwerkelijk komt, het is nu nog wat vroeg….en ik zal hem er over raadplegen.
Zo,......... d’r hebben zich inmiddels 10 mensen aangemeld om een controle danwel vervanging van zijn/haar bollen te laten doen bij chyparse.
VOL=VOL !! kan nog wel aangemeld worden ivm evt. anuleringen.
nog fff een recent plaatje gescant:
Xsara_Coupe schreef:... Bram en Renz wordt het 10
Xsara_Coupe
oke ops: mensen mogen zich nog altijd aanmelden ivm evt anuleringen.
Ja…ik zat nog te editten, ik was Renz vergeten met zijn BX turbodiesel…maar moet hem dat wel even vragen.
Ik stuur hem wel een email….want bellen doet hij ongeveer 1x per week.
Hij komt als het goed is half maart a.s. terug…maar dat kan soms zomaar wijzigen…..een week eerder of 2 weken later.
Lijkt me een erg leuke dag,en zeer leerzaam. Hopelijk tot 31 Maart allemaal. Groeten,Hans