Een cadeaubon waarmee je een verkeersboete kan betalen. Het moet niet gekker worden.
Al jaren geen echt hoge boetes meer gehad.
De eerste die ik kreeg na twee weken rijbewijs was wel een echte, 32 te hard over de maanweg in voorburg. Kreeg twee boetes voor een foto.
De ambtenaar die die foto behandelde moet zich hebben rotgelachen maar was wel wakker. Als je staat in je auto terwijl je op de foto gaat kan je nooit de gordel omhebben!!! Leve de 2cv
Ben die wilde haren inmiddels wel kwijt.
Gisteren nog 50 euro voor het parkeren op een bouwterrein in het zand in Amsterdam. Alle 10 auto’s gingen op de bon!!!
Sta je net naar iemand zijn nieuwe huis te kijken, parkeerplaatsen zijn daar nog niet!
Waar moet ik dan parkeren???
Eikels zijn het….
Vanochtend een waarschuwing gevonden onder mijn ruitenwisser voor het parkeren op een woonerf buiten de vakken.
Ik had hem voor de garagedeur gezet omdat er nergens plek was.
Niemand had er dus in principe last van. Toch zijn met mij nog 2 auto’s voorzien van een waarschuwing.
Ik vermoedt dat er iemand achterzit…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad voor het parkeren zonder parkeerschijf.
dat was gewoon midden in het dorp op een parkeerplein
maar misschien dat het in een woonwijk wel getipt is
En ja hoor, vanavond, exact 24 uur nadat ik een waarschuwing heb gekregen is er een bonnenbom met bijbehorende bonnenregen ontploft…
Ben ik blij dat ik zowel de AX als de XM keurig in een vak heb weten te persen..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Het ging lekker deze week
maandag met de vrachtwgaen geflitst….paar km te hard
woensdag met de bx geflitst…paar km te hard
vrijdag staande gehouden…..ik was aan het bellen en had geen gordel om in de vrachtwagen….ik kon mkiezen, 75 of 130 euro
Ze hebben gelijk, daar hoor je me niets over zeggen, het mag gewoon niet.
Maar geen carkit want die hebben ze er verleden week uitgeklauwt en de gordel in de vrachtwagen heb ik alleen om als ik op de snelweg zit om het simpele feit dat ik in de stad er om de zoveel meter weer uitmoet..
Maar goed, effe gaan sparen dus
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Met de BX nog geen boete gehad (>45000km.)
Hiervoor 1 keertje een geflitst voor te hard rijden (87 waar je 80 mocht), en een parkeerbon.
Al met al twee bonnen sinds 1998…. Ik ben best braaf
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
ik ben daarnet geflitst in rotterdam…. terwijl ik aan het bellen was…. zien ze dat ook, of flitsen ze alleen op snelheid? (ik reed +/- 60)
gr richard
Daily Driver: Citroen ZX Avantage ‘94
Classic: VW 1303 ‘73
ZXfurore schreef:ik ben daarnet geflitst in rotterdam…. terwijl ik aan het bellen was…. zien ze dat ook, of flitsen ze alleen op snelheid? (ik reed +/- 60)
gr richard
Haha, hebben ze geen ideeenbus bij het CJIB
ZXfurore schreef:ik ben daarnet geflitst in rotterdam…. terwijl ik aan het bellen was…. zien ze dat ook, of flitsen ze alleen op snelheid? (ik reed +/- 60)
gr richard
Daar flitsen ze niet op, maar een overijverige diender zou het wel kunnen zien. Weet niet of die foto’s volledig geautomatiseerd verwerkt worden, of dat er daadwerkelijk een mens naar kijkt…
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
dan hoop ik maar dat de boel geautomatiseerd is.. trouwens, zo’n dikke flitser op je knar is ook niet het veiligst wat je in het verkeer kunt meemaken.. ik keek er recht in tijdens het voorbijrijden!
gr richard
Daily Driver: Citroen ZX Avantage ‘94
Classic: VW 1303 ‘73
ZXfurore schreef:dan hoop ik maar dat de boel geautomatiseerd is.. trouwens, zo’n dikke flitser op je knar is ook niet het veiligst wat je in het verkeer kunt meemaken.. ik keek er recht in tijdens het voorbijrijden!
gr richard
Hehe, gelukkig hebben we daar straks geen last meer van. Dan wordt het allemaal infrarood.
o ja volgend weekend doet de politie van Antwerpen trouwens een grote marathon ...... je weet wel iedereen aan de kant zetten, kijken op gordeldracht-alcohol en drugs…...
je zal er maar moeten zijn….
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Een goed begin van t nieuwe jaar TRAJECTCONTROLE A12 DEN HAAG LINKS
pleegdatum: 01 jan 2007
gemeten snelheid: 87 km/h
weet ik ook meteen mn tellerafwijking, op de teller hield ik constant 90 aan…