Ik zag het even niet meer zitten met de diesel,de ene lekkage na de ander.
De geplande vakantie met de bx noodgedwongen maar afgelegd in een xm tct break,aardig wat benzine weggeklokt.
De derde debietregelaar was een gerev. exemplaar,eindelijk was de lekkage over.
Bij het vervangen van de aandrijfas had ik de keering ook moeten vervangen in de bak ,ze begon behoorlijk te lekken.
Dit is nu bijna over,ik had nog nog wat lecwec over,heb ik maar in de bak gegooit.
Dit spul maakt keeringen weer week waardoor ze dichten,peperduur spul,maar het enige middel wat bij mij resultaat heeft opgeleverd.
Het leek erop dat ik ook een koelwaterlekkage had ter hoogte van de waterpomp.
Het is niet te zien of het de pomp ,of een pakking of iets dergelijks is,ik neem het voor lief.
Ze word dagelijks gebruikt,en blijkbaar is die lekkage zo minimaal.
De apk was een fluitje van een cent,twee remslangen van een tientje per stuk,de handremkabel liep iets tegen het wiel aan,koplampen stellen.
Het vervuilde hydraulieksyst. begint er steeds meer zin in te krijgen.
In het begin leek het wel of ze allergisch was voor schone lhm.
Motor en bak zijn super,ze moet het twee jaar volhouden,nog een apk te gaan dus.
Het veren zou nog iets beter kunnen,lijkt wel of ze continu iets te hoog staat,het is niet meer af te stellen.
Zit hem in de vervuilde hoogteregelaars,heel soms valt ze in de goede rijstand dan veert ze super,in ieder geval zijn de veerpoten niet versleten.
Gr Raymond
Het was een cx of niks