mijn broer heeft een ax gekocht, een Axion, 1.0 met 1.4 blok erin gelepeld, ziet er niet uit, loopt als hel, lol.
Jaar apk en 500 euro armer. Maar, de interval van de ruitenwisser doet het niet. Ik verdenk zelf het relais, maar waar zit dat bij een AX?
En, als er mensen zijn met interval problemen ervaring, waar zou het anders evt. aan kunnen liggen??
Greatnix Spookeend
Een AXION is type 1
Maar er zijn vele axen (vooral simpele type 1’s) geleverd zonder interval! Ga dus eerst even na of er wel interval op zit
Als je ‘t stokje een stukje omhoog duwt; gaat hij dan meteen wissen in de langzame stand?—> geen interval!
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Op mijn 1.0E zit ook geen interval,slechts een langzame en een snelle stand.
Je kunt,door het hendeltje naar boven te drukken,de wissers ook eenmalig over de ruit laten gaan.
Dus ik denk dat ik Lobber’s antwoord moet beamen: heppie niet!
‘Spirit of avant-garde’
kijk, als het idd zo is, scheelt weer zoeken. Van de week es ff kijken hoe het zit. Hij had het er wel over dat ie een loze schakelinghad, dus 1 omhoog en er gebeurt niets. Ik moet ook zeggen, er is zoveel aan dat ding gedaan, wie weet wat voor schakelaar er in zit.
Thnx iig
Greatnix Spookeend
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
En de interval-stand (als aanwezig) op de type 1 is een tikje omlaag en niet omhoog.
Helemaal bovenin is dan de nulstand en het eerste tikje omlaag de interval.
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Hûh?
Bij mijn AX heb ik vier standen,waarvan één veerbelast.:
* middenstand -> nul,
* tikkie omhoog (veerbelast,schiet dus na loslaten weer terug in midden-/nulstand) -> éénmalig wissen
* 1 stand lager als midden -> ‘langzaam’ wissen en
* 2 standen lager -> snel wissen, en dan heb ik de punt van de hendel bijna in m’n knie zitten..
‘Spirit of avant-garde’