Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
O maar dat is ook leuk. Nog leuker is dat er zo’n goede bak in de V6 komt te liggen, denk daar is aan.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
ze staat al te popelen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Nog meer popelen
Nou en als er iemand aan het popelen is, ben ik het wel. Nog een paar weken en dan kom ik haar ophalen! En dan is hopelijk mijn andere XM klaar. Wie weet kom ik dan met de ene de andere ophalen. Wordt ergens tussen 1 en 7 januari! Kan niet wachten. En dan bij Banzer de bak ophalen. En in de tussentijd ook nog XM prullaria gekocht van Simmetje. Ook blij mee. Was denk ik record openen en sluiten draadje… :
Groeten, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Re: Nog meer popelen
XMTurboCT schreef:Nou en als er iemand aan het popelen is, ben ik het wel. Nog een paar weken en dan kom ik haar ophalen! En dan is hopelijk mijn andere XM klaar. Wie weet kom ik dan met de ene de andere ophalen. Wordt ergens tussen 1 en 7 januari! Kan niet wachten. En dan bij Banzer de bak ophalen. En in de tussentijd ook nog XM prullaria gekocht van Simmetje. Ook blij mee. Was denk ik record openen en sluiten draadje… :
Groeten, Arjan
dus je gaat haar wel op een aanhanger vervoeren?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Re: Nog meer popelen
XMTurboCT schreef:Nou en als er iemand aan het popelen is, ben ik het wel. Nog een paar weken en dan kom ik haar ophalen! En dan is hopelijk mijn andere XM klaar. Wie weet kom ik dan met de ene de andere ophalen. Wordt ergens tussen 1 en 7 januari! Kan niet wachten. En dan bij Banzer de bak ophalen. En in de tussentijd ook nog XM prullaria gekocht van Simmetje. Ook blij mee. Was denk ik record openen en sluiten draadje… :
Groeten, Arjan
Kom je dan gelijk je velgen halen??????
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Natuurlijk kom ik dan ook die velgen ophalen, je hebt PB. Enne ik moet ook nog ergens een automaat ophalen….
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!