Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
alle BX diesels met ROTO DIESEL pomp zijn niet geschikt voor op PPO!! enkel de exemplaren met een BOSCH pomp!! En die zijn schaars!! wil je een BOSCH pomp monteren,dan moet je de verstuivers en bijhorende leidingen ook vervangen en alles opnieuw laten afstellen!!
Het stikt juist van die boschpompen. Wat een trekkers. Geef mij maar lekker een roto. (als je tenminste niet op ppo wilt rijden).
Enneh, Thijs, 49 cent? Waar koop je dat spul? Meestal is het zeker tien cent meer!
Groeten,
Jan
Chinco schreef:Het stikt juist van die boschpompen. Wat een trekkers. Geef mij maar lekker een roto. (als je tenminste niet op ppo wilt rijden).
Enneh, Thijs, 49 cent? Waar koop je dat spul? Meestal is het zeker tien cent meer!
Groeten,
Jan
Thijs heeft een grotere tank dan jij op zolder met een slangetje
mzzls
Erik Hannewijk
BX is verkocht; vandaag nog even de puntjes op de i zetten voor de volgende eigenaar:
- olie en filter vervangen
- remblokken achter vervangen
De velgen komen op mijn volgende BX; dat is nog even een verrassing!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
nou ben benieuwd
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
mssl schreef:Ben erg benieuwd Ijs .....een diesel zal het zeker weten wel worden…....maar wat voor auto? BX of XM?
Hij zegt: volgende BX! Dus, lijkt me geen XM. Los daarvan, die velgen passen niet op een XM…
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Volgens mij gaat IJs een Xantia kopen. Waarom weet ik niet. Een gevoel, zeg maar..
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik weet vanuit betrouwbare bron dat Ijs voor een BX gaat.
Daarom geeft ie ook aan dat z’n velgen meegaan naar z’n volgende BX.
Veel succes met de nieuwe BX Ijs, en ik ben er zeker van dat de nieuwe eigenaar van je BX 16 een tevreden eigenaar gaat worden, succes vandaag met de klusjes eraan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Erik gefeliciteerd en we kijken uit naar je nieuwe BX
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
XBXG schreef:Ik weet vanuit betrouwbare bron dat Ijs voor een BX gaat.
Daarom geeft ie ook aan dat z’n velgen meegaan naar z’n volgende BX.Veel succes met de nieuwe BX Ijs, en ik ben er zeker van dat de nieuwe eigenaar van je BX 16 een tevreden eigenaar gaat worden, succes vandaag met de klusjes eraan.
Zozo Wouter, mooie keuze hoor!
Vandaag even een tegenslag;
Behoorlijke lekkage in bougiekabels, ben daarom vandaag alleen maar aan het olie verversen toe gekomen. Morgen direct nieuwe kabels halen zodat wouter weer lekker kan tuffen..
Overigens heb ik een TurboD gekocht..
Pssst, niet teveel verklappen hoor.
Succes morgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ijs schreef:Overigens heb ik een TurboD gekocht..
Geweldig….ken ik hem ?
Bram schreef:Ijs schreef:Overigens heb ik een TurboD gekocht..
Geweldig….ken ik hem ?
NEE Tis een 91’er met net 310 op de teller in kleur EVE (zilvergrijs) met C-stijl ruitjes..
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:Bram schreef:Ijs schreef:Overigens heb ik een TurboD gekocht..
Geweldig….ken ik hem ?
NEE Tis een 91’er met net 310 op de teller in kleur EVE (zilvergrijs) met C-stijl ruitjes..
Een TZD dus. Of een import-TRD? Gefeliciteerd Wanneer komen de foto´s?
Eveneens ben ik tevens ook.