Nieuwe aanwinst: C5 break 2.0i 16v exclusive automaat
PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 582

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 02 december 2006 02:26 PM

Na twee Xantia’s te hebben gereden en 4 maanden in een lease peugeot 206 te hebben gestuiterd was ik onlangs (8 november) overgestapt op een C3 1.4 exclusive met slechts 20.000 km op de teller. Prima auto, niks mis mee, kwam v/d dealer etc etc. Nou zou je zeggen: leuk toch! grappig model zo’n C3 en de uitrusting van een exclusive is zeer compleet te noemen.

Na 1 week begon er al een soort onderbuik gevoel te borrelen: Ik wil geen c3, maar een C5 eigenlijk…  Gewoon negeren was de remedie, immers had ik al een fijne C3 die perfect was.

Na 2 weken werd het erger en erger en erger… De C3 gaat eruit. Ik mis de HP vering, en met alle respect, maar de c3 is toch een klasse minder dan een Xantia… En dat merk je. Na wat gezoek op internet was ik gaan kijken bij een C5, maar dat was eigenlijk helemaal niks en bovendien stond de garage me al niet aan. Je kon alleen proefrijden als je de auto wilde kopen… Ja daaaaaag.

Nog een week later was ik een beetje aan het zoeken naar wat C5-en op internet en waarempel stond er bij de leaseautohandelaar “Dombosch” in Raamsdonksveer precies de auto die ik zocht!! En hij stond er pas nét op. Ik had al een keer misgegrepen dus ben direct gaan kijken.
Proefrit gemaakt en was eigenlijk al bijna verkocht. Een blik in de onderhoudshistorie vertelde mij dat de auto altijd was onderhouden tijdens het leasecontract bij mijn eigen dealer! Dus meteen even gebeld met de dealer of zij de auto wilde overnemen van Dombosch, zodat ik mijn C3 weer terug kon inruilen bij de dealer. Nou dat is dus gelukt!

13 december om 10uur kan ik mijn nieuwe aanwinst ophalen!
Het is geworden een:

Citroen C5 break 2.0i 16v exlusive automaat LPG-g3. Navigatie, telefoon en afneembare trekhaak als opties. Dus zeer compleet.
kmstand: 143000, dus ook dat is acceptabel.
Bij aflevering: twee nieuwe voorbanden, apk, 150.000 km beurt en 6 maanden garantie.

Eindelijk de auto die ik zocht! Nu nog even geduld hebben tot de aflevering.

Foto’s: KLIK!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 02 december 2006 03:02 PM
  [ # 1 ]

Van harte! Ik zat al op een berichtje te wachten nu je C3 topic gesloten was. En nog automaat ook. Goed werk, waarom zelf schakelen als het ook allemaal voor je gedaan kan worden. Dat wordt lekker relaxed autorijden. Mooi ook dat je eigen dealer die auto voor je heeft kunnen regelen (maar ja, hij heeft je nu in korte tijd 2 auto’s verkocht tenslotte).

Geniet er maar van, maarreh, als ik de foto wil zien, moet ik eerst inloggen in het C5 forum. Ik vind 2 fora/i/ums wel genoeg. Plaats je ze hier ook nog? Dit is tenslotte het echte forum Wink  Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 04 december 2006 10:46 AM
  [ # 2 ]

Uiteraard:

et voila:

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 04 december 2006 11:58 AM
  [ # 3 ]

mooie wagen vooral de kleur is moo om te zien Wink

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 04 december 2006 12:38 PM
  [ # 4 ]
citroenc2 schreef:

gris yslande Confused:

Profiel  

PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 04 december 2006 01:01 PM
  [ # 5 ]
blooper1963 schreef:
citroenc2 schreef:

gris yslande Confused:

Nope, Grilyne

Profiel  

PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 04 december 2006 03:08 PM
  [ # 6 ]
PSA schreef:
blooper1963 schreef:
citroenc2 schreef:

gris yslande Confused:

Nope, Grilyne

Dat roep ik wel, maar volgens mij is Grilyne helemaal niet geleverd op de C5. Ik kan de kleur niet in de folder terugvinden… Gris iceland is het ook niet…

edit: het is wél Grilyne:
klik

Ik heb de folder vanaf eind 2003 bekeken en daar staat Grilyne niet meer in.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 04 december 2006 09:10 PM
  [ # 7 ]

Ziet er erg netjes uit! Nogmaals gefeliciteerd en heel veel rijplezier gewenst.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 05 december 2006 11:04 AM
  [ # 8 ]
M&M schreef:
hogervp schreef:

Geniet er maar van, maarreh, als ik de foto wil zien, moet ik eerst inloggen in het C5 forum. Ik vind 2 fora/i/ums wel genoeg. Plaats je ze hier ook nog? 
Patrick

??? inloggen , wil je nog eens kijken want dit topic hoor je wel te kunnen zien ... thnx Wink

PSA schreef:

Foto’s: KLIK!

Ja dat dacht ik ook eigenlijk, maar wist het niet zeker. Heb ze daarom hier nog maar een keertje erop gezet.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook