Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik zat vanmiddag het binnenkomen van mn XM foldertje te vieren met een portie Sushi en een kopje groene thee…
Verkeerde keuken natuurlijk en zat wat te mijmeren…
- Je rijdt een Franse wagen.
- LHM of Owatrol stroomt door je aderen.
- Velen gaan elk jaar naar Frankrijk op vakantie.
Maar eet je ook van de Franse keuken?
Wanneer je na een harde dag werken (o.i.d.), na een (hopelijk) ontspannende huiswaartse rit uit je voiture stapt,
wat staat er dan bij jou op tafel?
ieksEmmu hoopt op enige coulance van de gewaardeerde moddereters betreffende toelaatbaarheid van dit topic, daar Michelin zich immers ook met het culinaire bezighoudt…
Ik eet meestal wat de pot schaft. Ergo: wat pa of ma kookt. Soms heb ik geluk en is het lekker, soms heb ik pech en is de sla weer eens aangebrand.
Schijt aan originaliteit.
Patat, kroketten, frikandellen. En natuurlijk frietei. En wat valt te denken van een pizza, of een broodje döner kebab.
Maar niet voordat er eerst flink gesleuteld is aan oude Citroen hokken.
Test
Wat niet! Maar ik heb wel m’n voorkeuren voor een aantal keukens; Indiaas (zwaar intensief met veel voorbereidingstijd, maar waanzinnig lekker), Italiaans (en dan bedoel ik niet alleen de pizza’s en pasta’s), Mexicaans en Vlaams/Frans.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Gewoon Hollands… Zelfs stamppot in de zomer
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
‘t moet ni lekker zijn,alst maar veel is
Op het moment?
Pepernoten,
Taaitaai,
Borstplaat,
Chocoladeletters,
Speculaas.
EW schreef:Op het moment?
Pepernoten,
Taaitaai,
Borstplaat,
Chocoladeletters,
Speculaas.
hé verdorie,
ik wilde net Sinterklaassnoep posten…
en anders: wat m’n moeder kookt, niets bijzonders…
Vlaams dus! (Serge jaloers? )
rocco schreef:wat m’n moeder kookt, niets bijzonders…
Vlaams dus! (Serge jaloers? )
Van wie dacht je dat ik het geleerd heb!?
Animal triste post coitum
Ow, ken jij m’n moeder?
ja wat eten we, heb je een paar uurtjes
ik ben steeds wel blij om hier in het land te eten
verder ben ik echt een zoetebek, .............
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Wat eet een citrofiel?
niet te veel meer, de goede Sint begint zich al te wreken op mijn spijsverteringsstelsel..
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Op het moment doe ik m’n best om een zak drop weg te werken….
‘Spirit of avant-garde’
Is niet zo moeilijk
Matthijs2006 schreef:
ZO MAG IK HET ZIEN!!!
Mijn lievelingsgerecht wat ik vanavond ook nog gegeten heb!
Verder ook allerlei aardappelproducten, patat, gebakken krieltjes, aardappelpuree, etc.
Maar bovenal veel, heel veel vlees!
Ik heb een fysiek zware en belastende baan, dus krachtig voedsel is erg belangrijk.
Als avondeten een kopje soep met een broodje wordt ik zo sacherijnig van, dat ik dan maar ff een tafeltje reserveer bij de Argentijn