Binnenkort ga ik de ADALS van onze C15 vervangen,na goede voorbereidingen,kom ik steeds op de prangende vraag uit: Hoe zit de schokbreker in de toch al lastige veer vast ??...Aan de bovenzijde zie ik een stukje draad met een moer,maar aan de onderzijde van de draagarm zie ik niets,zit ie daar dan ingeschroefd of geklemd?,ik kan er geen chocolade van maken!!! Wie oh wie weet hier meer van?? Claus
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
ik heb hem ook al aan het bekijken geweest omdat ik ze in het kort ook wil vervangen
niemand dat een tekening heeft van hoe het in elkaar zit?
moet de as er eigenlijk compleet onderuit?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Als je veer ontspand, dan kun je overal wel makkelijk bij. Maar juist die veer is een onding. Hele achteras er onderuit is wel een optie, maar met een brug en veerklem gaat het ook heel goed. En sneller…
Test