1 van de 2
 1 2 Volgende > 

CitroënVerzekeringen
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 13 december 2006 06:54 PM

Hebben jullie ook die info mail van Citroën.nl gehad en gelezen?

Daarin staat dat Citroèn Nederland gestart is om nieuwe en oude Citroèns te verzekeren.
Op de site wordt de nadruk gelegd op meer service, minder restrictie´s en een lagere premie.
Nou is dit een beetje teveel van het goede en ben ik best tevreden met Emerpark.
Maar het feit dat ze geen dekking tegen ruitschaden hebben vind ik toch wel jammer.

Ik heb voor de gein dus maar een offerte opgevraagd…
en let vooral nog even op wat ze op de site schrijven:

Uiterst scherp jongerentarief; u start met 35% korting en geen toeslag op bepaalde modellen.

En dit is de reactie die ik kreeg:

Geachte heer Vermeulen,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 december 2006.

Helaas is het niet mogelijk een offerte voor u te maken. De reden hiervoor is dat het

type voertuig, GTI uitvoering, niet acceptabel is in combinatie met uw schadevrije jaren.

Voor een dergelijk type voertuig wordt bij ons meer rijervaring gevraagd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tsja, dat is makkelijk korting geven Rolling Eyes

Achja, dat ik de afgelopen +/- 40.000km nog geen paaltje geraakt heb doet er natuurlijk niet toe Rolling Eyes

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 13 december 2006 08:33 PM
  [ # 1 ]

wa’s da nu?
die kerel weet niet eens wat een AX gti is Evil or Very Mad
mail eens voor een offerte voor een AX 14i? (dat is de gti toch?)

mensen weigeren op het type citroën dat ze hebben is toch onzin,
ipv dan eventueel een iets hogere premie te vragen ofzo Confused

Profiel  

janneman
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 13 december 2006 08:35 PM
  [ # 2 ]

Heb jij ook het mailadres nog van citroen verzekeringen?
Ik had per ongeluk dat mailtje weggekieperd, maar wil toch is gaan informeren…
Op de site kan ik geen mailadres vinden erover namelijk..

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 13 december 2006 08:38 PM
  [ # 3 ]

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

deze stond op de site van Citroën NL.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 december 2006 09:04 PM
  [ # 4 ]

He SZ, wat voor bouwjaar heb je eigenlijk en waar leggen ze de grens?

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 13 december 2006 09:18 PM
  [ # 5 ]

Typisch verzekeraars: als de zon schijnt krijg je een paraplu en als het regent mag je hem inleveren.

Emerpark is een goede én goedkope verzekeraar maar voor dat geld kun je ook niet alles hebben…..

Blijf dit draadje wel volgen want net als patje74 ben ik wel benieuwd waar ze de grens leggen. Ik wordt in februari 54. Zal ik wel weer niet zo’n onverzekerbaar risico zijn Twisted Evil  Twisted Evil

Jos van der Voort

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 december 2006 09:20 PM
  [ # 6 ]

Had je trouwens al eens gekeken naar hoe het er voor jou uit gaat zien als je hem als hobbytimer gaat verzekeren bij oldtimerstad?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 december 2006 10:03 PM
  [ # 7 ]

Ik heb vandaag gebeld met Citroën en offertes gevraagd voor mijn “wagenpark”. Hier de resultaten:

Dekking WA + beperkt casco. >14 jaar schadevrij. Inzittendenverzekering tot 2 ton uitkering.

Xantia, bj 1993, 20.000 km: € 249.19. Inzttendenverzekering € 24,-
Berlingo, bj 2001, 12.000 km: € 242.03.  Inzttendenverzekering € 24,-

Ik zoek straks mijn huidige premie bij Univé op.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 13 december 2006 10:30 PM
  [ # 8 ]

Kennen ze mij daar al ? Zo nee: dan moet ik ook eens een offerte aanvragen Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 december 2006 10:35 PM
  [ # 9 ]
Lelijke Eend schreef:

Kennen ze mij daar al ? Zo nee: dan moet ik ook eens een offerte aanvragen Wink

Zit jij niet samen met die petjes uit GTi’en GSi’s etc. bij Terminus???
Laughing
Ik wil graag de premie laag houden jongens. Kan dit dit draadje niet op slot??
Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

janneman
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 13 december 2006 11:26 PM
  [ # 10 ]

ZO, heb even een mailtje gestuurd en gevraagd naar een offerte.
Zouden ze een 19 jarige met een turbodiesel willen verzekeren??
Of is het woordje turbo daar heel ongunstig voor Very Happy

Ik mag toch hopen dat ze een leuke premie vragen, en dat ze mij accepteren, heb toch inmiddels wel weer een 120.000 km schadevrij gereden Laughing

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 december 2006 11:34 PM
  [ # 11 ]

Re: CitroënVerzekeringen

Simpele Ziel schreef:

Hebben jullie ook die info mail van Citroën.nl gehad en gelezen?

Daarin staat dat Citroèn Nederland gestart is om nieuwe en oude Citroèns te verzekeren.
Op de site wordt de nadruk gelegd op meer service, minder restrictie´s en een lagere premie.
Nou is dit een beetje teveel van het goede en ben ik best tevreden met Emerpark.
Maar het feit dat ze geen dekking tegen ruitschaden hebben vind ik toch wel jammer.

Ik heb voor de gein dus maar een offerte opgevraagd…
en let vooral nog even op wat ze op de site schrijven:

Achja, dat ik de afgelopen +/- 40.000km nog geen paaltje geraakt heb doet er natuurlijk niet toe Rolling Eyes

Als ik jou was SZ, belde ik ze gewoon op. Leg de situatie uit, vertel dat je een groot Citroën liefhebber bent. dat je vader al jaren grote Citroëns rijdt. Kortom dat je serieus bent. (Die snelheidsovetredingen zien we even door de vingers Wink )
Wie weet is er dan meer mogelijk.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 december 2006 11:39 PM
  [ # 12 ]
hogervp schreef:

Ik heb vandaag gebeld met Citroën en offertes gevraagd voor mijn “wagenpark”. Hier de resultaten:

Dekking WA + beperkt casco. >14 jaar schadevrij. Inzittendenverzekering tot 2 ton uitkering.

Xantia, bj 1993, 20.000 km: € 249.19. Inzittendenverzekering € 24,-
Berlingo, bj 2001, 12.000 km: € 242.03.  Inzittendenverzekering € 24,-

Ik zoek straks mijn huidige premie bij Univé op.

Patrick

Zo even de Univé premies erbij gezocht.
Xantia: € 307,- excl. 7% ass.belasting. Berlingo € 351,- excl. ass.belasting. maar de Berlingo is dit jaar nog WA+Caso verzekerd. Daar gaan dus nog een paar tientjes af. Maar al met al komt de Citroënverzekering lager uit. Als ik de offertes binnen heb kan ik een betere vergelijking maken. Weet ik meteen welk no-claim% gehanteerd wordt. Wordt vervolgd.
Patrick

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 14 december 2006 02:56 AM
  [ # 13 ]

Ik ga hun niets uitleggen….
waarom niet?
Emerpark deed niet moeilijk, toen ik ze per mail vertelde dat ik nog bezig was met mijn rijbewijs maar al wel de 16v wilde verzekeren…

De enige rede dat ik over zou stappen naar een ander is omdat ik dan wel WA+kan nemen.
Ik betaal graag een paar euro meer voor het risico dat ik mijn vooruit kapot rij.

Overigens, overtredingen vallen mee, tot nu toe slechts 1tje voor 7km te hard…
Verder altijd keurig gordel om, auto in orde, geen alcohol op en schakelen bij 2500tpm, jammer dat je daar geen punten voor krijgt… Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

santman1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

Gepost: 14 december 2006 10:41 AM
  [ # 14 ]

Ik ben ook via Emerpark verzekerd geweest. Tot ze een keer moesten uitkeren aan de tegenpartij. Toen kwamen ze aan met het verhaal dat ze mijn aanmeldformulier niet hadden gekregen. Was een beetje raar want ik had wel een brief van ze gekregen dat mijn auto verzekerd was via hun vanaf datum X. Schade was welliswaar ontstaan vlak na aanmelding en dat ze dat niet leuk vinden snap ik ook, maar verzekerd is verzekerd. Schade heb ik toen maar zelf betaald en verhaald op de veroorzaker die uiteindelijk juridisch gezien aansprakelijk is. (Dit zou Emerpark ook gedaan hebben uiteindelijk, maar als je 8000 euri even moet voorschieten is dat toch wel veel. Voor mij zijn het een stelletje lamzkkn..@#*gggrrr%&*(%$$%.

Life is short !!!
Drive fast !!!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27888

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 december 2006 09:27 PM
  [ # 15 ]

ik had het ook al gelezen Wink

was ook al van plan er een offerte voor te vragen Smile
reageren ze een beetje snel? Wink

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende >