Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gefeliciteerd hoor
kleur is goed.
en verder vind ik die velgen er erg gaaf bij staan
km-stand is ook netjes, daar kan je vast nog wel even meer vooruit.
en dat “stapje terug” vind ik heel normaal.
waarschijnlijk lach je nu om de vaste lasten
en het verbruik van 1.1 zal ook stuk gunstiger zijn als bij een “oude” 1.9 BX op carbs
Wat nog vetter is: witte rally steelies(stalen velgen) met een berlingo naafkapjer erop.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Alleen nog even de ruitenwisser goed zetten. Een Citroën is geen speelgoed. Doe dat maar met een duitsche stuiterbak, daar zijn die voor.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Simpele Ziel schreef:Wat nog vetter is: witte rally steelies(stalen velgen) met een berlingo naafkapjer erop.
Foto
Persoonlijk vind ik dat dus niks….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Aj ja, jij bent nog nieuw in AX land. Binnen nu en een korte tijd ga je het mooi vinden
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Aj ja, jij bent nog nieuw in AX land. Binnen nu en een korte tijd ga je het mooi vinden
Haha, dat denk jij.
Uiteindelijk moet ie toch de velgen krijgen die jij in je avatar hebt:
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Simpele Ziel schreef:Aj ja, jij bent nog nieuw in AX land. Binnen nu en een korte tijd ga je het mooi vinden
Haha, dat denk jij.
Uiteindelijk moet ie toch de velgen krijgen die jij in je avatar hebt:
mooie bak wouter maar die velgen haal jij helaas niet dan ben je al weer overgestapt op een :susp
Hehe, dat denk jij.
Ami 8 Club (1970)
ik weet nog iemand die zo’n set heeft liggen maar die niet voor een appel en een ei verkocht gaan worden als ie ze uberhaupt wel verkoopt.
maar ja je kan het altijd proberen als je ze echt wil hebben.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Simpele Ziel schreef:Wat nog vetter is: witte rally steelies(stalen velgen) met een berlingo naafkapjer erop.
FotoPersoonlijk vind ik dat dus niks….
ben het met je eens
witte velgen mogen onder rally auto’s blijven naar mijn idee
Vandaag ff in een flits je autootje gezien, ziet er zo netjes uit hoor!
Simpele Ziel schreef:Wat nog vetter is: witte rally steelies(stalen velgen) met een berlingo naafkapjer erop.
Ik ben zelf toch al bijna 4 jaar actief in AXland maar witte velgen zijn ook niet mijn favoriet. Doe mij maar zwart met een zilverkleurige rand.
Mooi AXje Wouter!!! Wel jammer dat je nu van al je Digit’s af wilt, ooit krijg je heimwee!!
Die digit in stalling, staat die al erg lang stil of valt dat wel mee? En staat die op kenteken?
Simpele Ziel schreef:De velgen uit mijn avatar zijn weer iets anders:
Ow, ik bedoelde dus GT-velgen (het liefst 3 gaats 14 inch ).
De velgen in jouw avatar zijn zo klein dat ik ervan uit ging dat het GT-velgen waren.
voge schreef:Mooi AXje Wouter!!! Wel jammer dat je nu van al je Digit’s af wilt, ooit krijg je heimwee!!
Geloof me, als je ooit in een GS rijdt, dan wil je echt niet meer aan een BX denken, hoe fantastisch een BX ook is. En een GS blijft toch echt mijn volgende doel. Maar dat duurt nog wel even hoor.
voge schreef:Die digit in stalling, staat die al erg lang stil of valt dat wel mee? En staat die op kenteken?
Om niet te veel offtopic te gaan: ik maak voor die Digit vandaag of morgen even een topic in aangeboden .
Ami 8 Club (1970)
Héle mooie AX veel plezier er mee!
Tis een rap en prettig rijdend autootje.
Citroën Heythuysen is een goede en betrouwbare garage, met mechuccio eens, kom er ook regelmatig
Groeten Guido
Xantia Break 1.8 16v LPG - 220Dkm
Peugeot Partner 1.8D combo - 230Dkm
Xsara 1.4i ‘98 - 110Dkm - Leer upgraded - ST-HP-55 - Sold
ZX 1.4i Allure ‘95 - 111Dkm - El. pakket upgraded - JZ-GG-88 - Sold
AX 1.1i TGE ‘92 - 114Dkm - DL-NL-85 - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 205Dkm - ZX-66-DG - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 20xDkm - DF-NF-94 - RIP