Het beviel me echt super!! Was altijd al gecharmeerd van de AX in het algemeen en blijf dat ook hoor. Lijkt wel alsof alles klopt aan het design en het weggedrag is gewoon super. Een AX is een zeer complete auto die zeer veel waarde geeft voor je geld!
Maar nu ik nóg meer kilometers ga rijden en meer ga verdienen mag er weer een BX gekomen. Zie BX-gedeelte waar ik zo even een topic ga maken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
XBXG schreef:Zie BX-gedeelte waar ik zo even een topic ga maken.
Hèhè, het werd eens tijd!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XBXG schreef:Vanochtend de AX verkocht voor meer dan de prijs die ik ervoor heb betaald.
Dit topic hoeft nog niet dicht, want er komen volgende week nog zeer mooie tijdopnames van de AX te staan!!
Ik heb de AX precies 50 dagen gehad en 4703 kilometer gereden. Dat is dus gemiddeld 94 km per dag.
Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan eindelijk de tijdopnames die ik heb gemaakt van de AX, eind januari 2007. Dat was dus vlak voor de verkoop.
Alle foto’s zijn klikbaar voor een grotere versie.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Fraaie plaatjes Wouter. Je hebt destijds weer een mooie lokatie weten te vinden voor dit werk.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wouter is fotograaf niks voor jou
Ja en nee. Dat is nogal een gecompliceerd verhaal.
Laten we zo zeggen dat ik het als m’n hobby houd.
Ami 8 Club (1970)