Hoeveel liter gaat er trouwens in het carter ?
Schijt aan originaliteit.
De huidige plannen:
*de onderdelenVisa die nu nog bij mijn ouders in de garage staat, kom naar mijn eigen garage, en word aldaar gedemonteerd. Het geraamte word verkocht aan een sloper, die hem uitschrijft.
*Barely Legal word geschorst en in nieuwstaat gebracht, oa met behulp van de onderdelen die van de andere Visa af komen
*Er komt een Lada Samara voor dagelijks gebruik.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed dat het helemaal OK komt met de Visa! Maar weer jammer dat je niet gaat voor de Niva. Is daar ook een reden voor? (zonder al te veel offtopic te gaan natuurlijk, al weet je daar vast wel een draai aan te geven)
Nou, in de Niva die ik koop wil ik per sé het 1.9 diesel motorblok, wat ook in de BX te vinden is (ha! kijk mij een ontopic zijn!). En die zijn in Nederland erg schaars, dus zal ik die uit het oostblok (of België) moeten importeren, en daar heb ik nu de tijd en het geld niet voor. Dus dan maar (tijdelijk) een Samara.
Vorige week proefgereden in een Lada Samara, maar dat is het toch net niet. Dus ik heb wat anders moois op de kop getikt voor dagelijks gebruik… Een….
Visa!
foto:
En met deze Visa wil ik ook eens naar Polen toe, kijken of daar een Niva diesel is
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ziet er strak uit Alex! Gefeliciteerd!!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Verrek zeg, excusez les mots, maar je zit niet stil. Er staan nu al 3 van die leuke karretjes in je lijst. Chapeau en
Het oostblok blijft je trekken kennelijk om naar toe te gaan.
Veel suc6 en rijgenoegen met de auto’s.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Alexxxxx schreef:foto:
Da’s wel even schrikken als die foto begint te laden en je ziet eerst de bochel van een kanariegele caddy opduiken
Voor haar (voorlopig) laatste rit was ze uiteraard mooi versierd… Nog voor een laatste keer geposeerd met een beeldschone dame, want de Visa blijft natuurlijk een babe magneet…
de laatste rit is zo
maar wat een waardige opvolger heb je daar
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
hee:P ik had ook al geinformeerd naar die rode visa, maar die bleek verkocht ops:
Zojuist de blauwe de garage in geschoven… Aangeduwd met de rode…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Geheel in stijl dus. Dat is dan een waardig (voorlopig) slotakkoord.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Alexxxxx schreef:Zojuist de blauwe de garage in geschoven… Aangeduwd met de rode…
Eindelijk!
Emiel
Aangeduwd? Als bx krent dien ik toch op te merken of dat wel zonder blikschade lukt??