voge schreef:Het enige nadeel van de XM is de afstand tussen de bestuurdersstoel en de passagiersstoel..
is dat een nadeel dan
ligt aan het aantal huwelijksjaren geloof ik…
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Ik zie het probleem niet, wil je nou wel of niet? :
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
voge schreef:ligt aan het aantal huwelijksjaren geloof ik…
daar kan ik nog niet over oordelen
citroenc2 schreef:voge schreef:ligt aan het aantal huwelijksjaren geloof ik…
daar kan ik nog niet over oordelen
Mwah, na bijna negen jaar ik wel, volgens mij. Wat denk je waarom wij nog een dyane erbij hebben?
Paul Cornelisse schreef:Ik zie het probleem niet, wil je nou wel of niet? :
JA hoor Ga haar snel halen!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
citroenc2 schreef:voge schreef:Het enige nadeel van de XM is de afstand tussen de bestuurdersstoel en de passagiersstoel..
is dat een nadeel dan
Jazekers. We moest vrijdagavond opeens dik eind rijden in de 2CV ipv in de Xantia (die was even uitgeleend voor het goede doel). We zeiden tegen elkaar: in ieder geval 1 voordeel: we zitten heerlijk knus tegen elkaar aan.
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Hmmm…‘k heb er zelfs een armsteunverhoger ingezet….hebben we dan toch relatieproblemen???
See, buy, fly C5 V6
Morgen in de middag ga ik haar echt ophalen ...
Ben benieuwd. Ik ga maximaal 2 weken lenen en wellicht dat ie dan allang verkocht is natuurlijk.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Veel plezier ermee!!
en die 2cv bevalt me qua afstand tussen de stoelen ook nog steeds prima hoor! Hoewel een bankje nog leuker is
Shit wat een wagen. Het comfort is echt fantastisch, mijn vrouwlief is zelfs enthousiast. Hij stuurt strak, 200.000 km je merkt het echt niet!
De ballen lijken ok, koppeling okay, beenruimte meer dan okay. Heerlijk touren, vlot optrekken. Alleen de kofferruimte is niet supergroot.
KLeur blauw niet mijn favoriet, maar om dan maar een zilvere mindere wagen te nemen ...
‘t wordt lastig.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Heb je hem nu wel of niet gekocht? Volgens mij staat tie weer op marktplaats.
Zelf ben ik nog altijd aan het twijfelen of ik een XM met weinig kilometers voor veel geld ga kopen, of een met veel kilometers (= +150.000) en weinig geld (minder dan EUR 5000).
Ha easternnl,
Ik heb hem niet gekocht. Wilde het doen, maar toen kon ik geen afscheid nemen van de CX en mijn geliefde vrouw wilde toch de Xsara houden. 3 auto’s kan ik helaas niet betalen. Dus….
Ik zou zeggen, sla je slag. De Xm rijdt echt heel erg goed, er is een mede forummer die er in gereden heeft en zijn indruk was positief. Hij heeft ook een XM en heeft er denk ik kijk op.
De eigenaar wil er vanaf omdat hij een Automaat heeft gekocht omdat hij veel op de snelweg rijdt. Mijn Pa, die een XM eigenlijk patserig vindt, nu rijdend Xantia voorheen BX-en en Gs(a)‘s 2cv’s, was zelfs onder de indruk van de staat van de XM. Binnenkant nog zeer fraai en echt rijden zonder kraakjes rammeltjes, zweven als een vliegend tapijt, airco, airbags, radio/cd speler sony, trekhaak.
Hij heeft nu 2 autos, denk aan zijn kosten wat betreft wegenbelasting en verzekering (nu dus dubbel!) Kijk naar zijn vraagprijs en realiseer je dat het hem nu veel geld kost en wie weet hoe lang nog. Onderhandelen over de prijs is denk ik goed mogelijk.
Als je me iets wilt vragen per telefoon ik zal je mijn mobiel pb’en, doe dit gerust.
Ik denk echt weinig geld voor een auto die nog jaren veel zweef en kijkgenot oplevert.
grt remco