Ik heb een 2.5 turbo diesel 1996, exclusieve uitvoering. Van die mooie met leder beklede stoelen. Opeens is mijn lv stoel los gaan zitten Tijdens het rijden merk je niets maar als je aan de leuning komt merk je het wel.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe haal je de stoel los?
Ik kan uit je tekst niet 100% helder opmaken wat nu het probleem precies is, maar de stoel zelf zit iig voor met 2 moeren vast en achter met 2 bouten die verstopt zitten onder een plastic kapje.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Bedoel je nu de hele stoel of alleen de zitting? De zittingen zitten met 2 veerklemmen vast aan de voorzijde.
Succes,
Citrophile
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
lv stoel
mijne heren, dank voor jullie reactie. Ik denk nog ouderwets, in die zin, bij mij is een stoel een compleet ding. Echter, de zitting kan je los halen zonder de stoel te demonteren. Vandaag moet ik in de garage zijn.
Het mankement is dat de stoel, dus het frame r.achter los zit. Of er is iets afgebroken of losgeraakt. Rond de middag weet ik meer. Gaan meteen de winterbanden erom.
lv stoel
die stoel heb je er inderdaad zo uit. Wat was er aan de hand. In het frame was, denk ik, door metaalmoeheid een scheur ontstaan. In de garage is dat gelast. Einde verhaal dus. Zo’n zitting stelt ook niet veel voor. Daar had ik een heel ander beeld van.