Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
leuk topic,
Citroen en fotografie een goede combinatie
ik heb voor deze eerste maand een fraaie C6 ingestuurd.
6. Het staat het bestuur van het Citroën-forum vrij om de ingezonden foto’s te gebruiken voor o.a promotionele doeleinden van het forum.
Wel met bronvermelding mag ik aannemen.
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek ziet dat de horizon op n foto een halve graad scheef staat, mag iek ook roteren?
ieks is heerlijk in zn fotoarchief aan t graven…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Richard schreef:leuk topic,
Citroen en fotografie een goede combinatieik heb voor deze eerste maand een fraaie C6 ingestuurd.
6. Het staat het bestuur van het Citroën-forum vrij om de ingezonden foto’s te gebruiken voor o.a promotionele doeleinden van het forum.
Wel met bronvermelding mag ik aannemen.
Ik heb deze regel er ingebakken omdat er misschien wel mooie pics binnenkomen die b.v. bruikbaar zijn voor flyers, de lay-out van het forum enzovoorts. Of dit werkelijk gaat gebeuren weet ik niet, ik heb hier dan ook totaal geen overleg over gehad, ik wilde alleen de mogelijkheid open houden.
In een aantal gevallen zal een bronvermelding niet echt op passende wijze plaatsbaar zijn, maar met andermans veren pronken zullen we ook zeker niet doen!
Sjonge, wat een fabuleus topic.
Waarom is dit niet veel eerder gedaan…?
Laat ik nou net eens hebben willen beginnen aan een studie fotografische vormgeving…
Maar waarom 1 x per maand? Als ik al mijn mooie foto’s wil laten meedoen, ben ik 500 jaar bezig.
Goed, ik ga eens een mooie uitzoeken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Simpele Ziel schreef:Leuk maar dit wordt een strijd tussen titanen denk ik…
ben jij een titaan dan? want vind het heel geslaagd hoe die hond naar de BX kijkt
mooie foto zeg
en inderdaad goed initiatief die wedstrijd
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Echt heel leuk deze wedstrijd. Mooi materiaal wordt er geplaatst. De GS van Wouter komt heel goed uit in deze tijdopname. De BX van Goof is helemaal super. Maar ik heb ook een voorliefde voor bijzonder licht, met name de schemer periode.
Dit wordt een lekker smul topic zo!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mooie foto’s allemaal, vooral die van Willeam vind ik erg mooi
:thumbsup
paso schreef:Simpele Ziel schreef:Leuk maar dit wordt een strijd tussen titanen denk ik…
ben jij een titaan dan? want vind het heel geslaagd hoe die hond naar de BX kijkt
mooie foto zeg
en inderdaad goed initiatief die wedstrijd
?
Nee, ik ben geen titaan, ,maar als ik zo eens kijk naar de inzendingen dan zitten hier heel veel hobby fotograven denk ik
Overigens hoeft een leuke foto niet mooi te zijn en hoeft een mooie foto niet leuk te zijn
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en zelfs een technisch slechte foto (onscherp of bewogen) kan iets losmaken, zelfs mooi zijn…
maar dat moet je dus niet op op een fotografie forum neertypen…
Daarom zijn wij ook amateur fotograven. Wij zijn volbloed Citroën rijders, vandaar dat ze op dit forum een hekel aan petjes, GTI’s e.d hebben
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
Plaats voor de gein maar eens een foto op een foto-forum. Je moet enigszins tegen kritiek kunnen…...
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zitten al hele mooi inzendingen tussen!!!
Ik ga eens even op mijn pc snuffelen of ik nog een leuke Citroënfoto heb.
Denk dat ik de eerste maand maar met m’n eerste Citroën begin.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hogervp schreef:Plaats voor de gein maar eens een foto op een foto-forum. Je moet enigszins tegen kritiek kunnen…...
Patrick
de fotografiestudenten die ik op de academie tegenkwam waren meestal arrogante kwasten… ik heb nu een beetje een aversie tegen fotografen…
ik lurkte een beetje op http://www.dutchphotozone.com
maar ik heb op t moment teveel fora om te volgen…
weet je nog een leuk/goed fotografie forum? (met emailnotificatie)
- Ami Super
ieksEmmu schreef:hogervp schreef:Plaats voor de gein maar eens een foto op een foto-forum. Je moet enigszins tegen kritiek kunnen…...
Patrickde fotografiestudenten die ik op de academie tegenkwam waren meestal arrogante kwasten… ik heb nu een beetje een aversie tegen fotografen…
ik lurkte een beetje op http://www.dutchphotozone.com
maar ik heb op t moment teveel fora om te volgen…weet je nog een leuk/goed fotografie forum? (met emailnotificatie)
Ik ben geen foto-fora bezoeker. Ik ken wel de door jou genoemde site. er staat uiteraard veel mooi materiaal op, maar de poeha er omheen boeit me niet zo. Ik doe er wel ideeën op. Eigenlijk bezoek ik nog liever www.flickr.com, het kan erg verassend zijn wat de huis, tuin- en keukenfotograaf allemaal vastlegt.
@WYD: fraaie foto ingestuurd! Zuks mag ik graag zien.
Patrick
Fotofora vind ik over ‘t algemeen een beetje “erover”. Nuttige tips zijn als amateurfotograaf altijd welkom maar er zitten ongelofelijke zeikerds tussen (een beetje meer zo, een beetje meer dat) terwijl dat dan meestal de mensen zijn die geen echte mooie foto kunnen nemen zonder toch maar weer even alles door photoshop te katapulteren. Een mooie foto, die een boel uitstraalt is beter dan een technisch perfecte plaat (als dat al mogelijk is)
Ik ben benieuwd naar verdere inzendingen, ik heb mijn inzending alvast ingezonden
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.