Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
:schater
Affreus…
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
HAHAHA!
ik ga even een schone slip aantrekken
ook omdat ik nu wel interesse begin te krijgen in de laatst genoemde mogelijkheden
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
ik
[smilie=105.gif] :gorgeous [smilie=118.gif] [smilie=258.gif] [smilie=311.gif] [smilie=31.gif] [smilie=131.gif] [smilie=257.gif]
spelen de hormonen weer op jongens??
Nouja, het is iig geen draadje voor mannen met tennisballen
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
citrofiele vriendin?????neeneee, die verveeld zich een ongeluk op de citromobile en vind een xm verschrikkelijk
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Simpele Ziel schreef:Ik vind het ook helemaal niet leuk als ik een vriendin heb die het heel de dag over auto’s o.i.d zou hebben… en vrouwen die scheuren daar moet ik het al helemaal niet van hebben… ops:
WYD schreef:
Vergeet Hel1 niet!!!
Meestal aardig actief en toch zeker wel Citrofiel te noemen!
precies! niet mij vergeten als ik een paar dagen weg ben hè?!!
of ik nou citrofiel ben… ach ik denk het wel, maar als een citrofiel iemand is die de hele tijd met citroën bezig is, dan niet, er is nog zoveel meer te doen.
ben het ook eens met caroline dat een partner die je uitkiest op auto toch wel een vrij sneue zaak is.
ik heb het overigens wel laatst opgenomen voor een bx-break: ik zag in mijn spiegel dat ie door een seat leon opgejaagd werd en afgesneden, heb hem achter me laten komen en vervolgens na iedere bocht losgereden om hem vervolgens weer achterop te laten komen. als toetje heb ik hem op de snelweg naast me laten komen en ben toen weer van hem weg gereden (natuurlijk netjes tot 120, dat spreekt) ik hoop dat ie die camera op tijd heeft gezien. dus ik heb toch wel last van een citroën herkenningsgevoel of zo, wil ik maar zeggen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
hel1 schreef:ik heb het overigens wel laatst opgenomen voor een bx-break: ik zag in mijn spiegel dat ie door een seat leon opgejaagd werd en afgesneden, heb hem achter me laten komen en vervolgens na iedere bocht losgereden om hem vervolgens weer achterop te laten komen. als toetje heb ik hem op de snelweg naast me laten komen en ben toen weer van hem weg gereden (natuurlijk netjes tot 120, dat spreekt) ik hoop dat ie die camera op tijd heeft gezien. dus ik heb toch wel last van een citroën herkenningsgevoel of zo, wil ik maar zeggen
Ha dat zal ze leren!! Zo heb ik laatst een 2CV rugdekking gegeven toen die een vrachtwagen aan het inhalen was. Dat viel niet mee voor die eend met stormwind tegen. De bestuurder heeft geen last gehad van duwend achterop komend verkeer.
Overigens heeft mijn broertje in zijn 2CV altijd de aandacht van het vrouwelijk geslacht. Zou de auto dan toch een flirterige effect hebben?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
hogervp schreef:hel1 schreef:ik heb het overigens wel laatst opgenomen voor een bx-break: ik zag in mijn spiegel dat ie door een seat leon opgejaagd werd en afgesneden, heb hem achter me laten komen en vervolgens na iedere bocht losgereden om hem vervolgens weer achterop te laten komen. als toetje heb ik hem op de snelweg naast me laten komen en ben toen weer van hem weg gereden (natuurlijk netjes tot 120, dat spreekt) ik hoop dat ie die camera op tijd heeft gezien. dus ik heb toch wel last van een citroën herkenningsgevoel of zo, wil ik maar zeggen
Ha dat zal ze leren!! Zo heb ik laatst een 2CV rugdekking gegeven toen die een vrachtwagen aan het inhalen was. Dat viel niet mee voor die eend met stormwind tegen. De bestuurder heeft geen last gehad van duwend achterop komend verkeer.
Patrick
kwam ik maar eens van die nobele rijders tegen…zucht
Maarja vrouw in het verkeer hè, en danook nog eens in een oude brik. De vooroordelen liggen voor het oprapen in het verkeer
Een bepaalde auto trekt wel een bepaalde aandacht, maar zolang de bestuurder/eigenaar van de auto zelf de aandacht vast weet te houden (dus niet dat de auto de aandacht vast houdt) dan lijkt het me geen punt.
Schijt aan originaliteit.
Ik vind het bijzonder irritant dat ik altijd opgeduwd wordt, terwijl ik toch altijd de 10+ regeling hanteer muv snelweg. Zat te denken aan een sticker met zoiets als “als je wilt dat ik sneller ga kan je me beter slepen dan duwen…”
Dus ja, aandacht krijg je wel extra in een oud citroentje maar lang niet altijd positief.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Caroline81 schreef:Ik vind het bijzonder irritant dat ik altijd opgeduwd wordt, terwijl ik toch altijd de 10+ regeling hanteer muv snelweg. Zat te denken aan een sticker met zoiets als “als je wilt dat ik sneller ga kan je me beter slepen dan duwen…”
Dus ja, aandacht krijg je wel extra in een oud citroentje maar lang niet altijd positief.
heel herkenbaar, ennuh zo’n sticker… ik houd me aanbevolen.
Gas los doet wonderen, zeker als ze niet voorbij je kunnen ...
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
visapowerrr schreef:
kwam ik maar eens van die nobele rijders tegen…zucht
Maarja vrouw in het verkeer hè, en danook nog eens in een oude brik. De vooroordelen liggen voor het oprapen in het verkeer
Elke klassieker krijgt van mij de ruimte, en (oude) Citroëns helemaal. Helaas woon je niet bij me in de buurt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!