Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik zag ooit de bumpersticker:
Je mag dan wel sneller zijn dan ik…. maar ik rij voor je!
vond ik ook wel een erg goeie
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Caroline81 schreef:Zat te denken aan een sticker met zoiets als “als je wilt dat ik sneller ga kan je me beter slepen dan duwen…”
Stuk sterkere slogan dan “I love afstandhouden”
(al dringen geen van beide door tot Golf GTI rijders geloof ik)
Ik probeer ‘m te onthouden om eens een sticker te maken
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Anna schreef:Geweldige stickers. Ook ergens te koop?
Overigens hier ook een vrouw. De vrouw was hier de aanzet tot de aankoop van onze Troen. En de man is inmiddels geloof ik ook wel aardig fliefd op ‘Anna’ .
Ik rij overigens wel door op de weg. Maar geen 180 hoor. Dus ook ik wordt wel eens geduwd. En tja, ik kan daar heel snel tegen. Daar ga ik langzamer van rijden. Kan er helemaal niets aan doen
Welkom hier Anna. In wat voor Citroën rijd je?
Overigens mogen druktemakers mij altijd met alle liefde passeren. Als iedereen nou maar eens goed vooruitkijkt, knipperlicht gebruikt en nadenkt op rotondes, dan hoef ik wat minder stil te staan of te remmen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
LEiPiE schreef:Caroline81 schreef:Zat te denken aan een sticker met zoiets als “als je wilt dat ik sneller ga kan je me beter slepen dan duwen…”
Stuk sterkere slogan dan “I love afstandhouden”
(al dringen geen van beide door tot Golf GTI rijders geloof ik)
Ik probeer ‘m te onthouden om eens een sticker te maken
Ik vind die “I love” dingen toch wel zo’n misser… Als je een sticker maakt dan plak ik ‘m op En dan bijvoorbeeld in een klein lettertype wat je pas kan lezen als je er te dicht op zit :d
maar we gaan een beetje erg offtopic zo in visa-ventjes zoektocht naar een citrovriendinnetje…
In het gunstigste geval tref ik een vrouw die zich niet interesseert voor auto’s en dan heb je geen last van het feit dat je in een oude BX rijdt
Interesseert de vrouw zich wel voor auto’s dan moet je maar hopen dat ze open-minded is, want de kans dat ermee wegkomt (ofwel: zij vind de BX mooi of acceptabel) is mimimaal.
Een 2CV of DS doet het toch beter bij de “vrouwtjes”. Mijn appeltjesgroene GS Break heeft trouwens wel een behoorlijk vertederend effect bij veel dames. Alleen moet ik die wel rijdend hebben om dat effect te kunnen exploiteren.
Verder houd ik het maar op Thijs’ uitspraak:
T(h)ijs schreef:Maar vrouwen die op je af komen vanwege je auto zijn per definitie vaut.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ach ja ik zou de auto uitkiezen m’n menneke de keuken (hij is o.a. kok en gaf toen ik hem leerde kennen helemaal niets om auto’s) en toen werden we allbei verliefd op een HY. En tja van het een kwam het andere autootje
maar we gaan een beetje erg offtopic zo in visa-ventjes zoektocht naar een citrovriendinnetje…
Inderdaad! Eenmaal andermaal??
Visa Ventje schreef:maar we gaan een beetje erg offtopic zo in visa-ventjes zoektocht naar een citrovriendinnetje…
Inderdaad! Eenmaal andermaal??
misschien moet je relatieplanet proberen? of uh… http://www.farmdate.nl
“gezocht: citrofiele boerin met enorme schuur voor sleutelruimte en stalling”
McDean schreef:zal ik het je nog mooier vertellen!!!
Ik ben (zoals velen weten) mijn huidige vriendin (al bijna 1 jaar) hier op het forum tegen gekomen
Ja dat ben ik
Simpele Ziel schreef:Ik vind het ook helemaal niet leuk als ik een vriendin heb die het heel de dag over auto’s o.i.d zou hebben… en vrouwen die scheuren daar moet ik het al helemaal niet van hebben… ops:
Ook geen mannen die scheuren lol
Ik kijk nog wel regelmatig op het forum, maar weet nooit wat ik moet posten ofzo.
Erg veel verstand van auto’s heb ik niet. Dus iemand helpen lukt ook al niet
Haha.
En sinds ik mijn eigen BX niet meer heb, heb ik ook nooit meer wat te klagen over dat ding. Wat er niet meer aan werkt enzo
Nu kan ik wel over daans bx gaan zeuren….. maar dat lijkt me niet zo goed idee
... grapje hoor
Hoi zus van Jeroen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
EvelienBX schreef:McDean schreef:zal ik het je nog mooier vertellen!!!
Ik ben (zoals velen weten) mijn huidige vriendin (al bijna 1 jaar) hier op het forum tegen gekomenJa dat ben ik
Wat dacht je, toch maar wat kleur brengen in mijn avatar? Zwart-wit mag ook hoor!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Visa Ventje schreef:Hoi zus van Jeroen.
hoi??
haha hoe weet je dat?
Jaaaaaaaaaaaah, ik ben broertje van Rene, neefje van Sanne. Ik was toen mee naar de BX meeting. Toen gingen we langs je tante. En toen wilde ik wat uit mijn portomonnee pakken en toen viel er een condoom uit. En iedereen zag dat natuurlijk.
Voor condooms hebben ze de watchpocket uitgevonden
Dan vallen ze niet zo snel op de grond.