Psssjt ! ! ! Ik heb nog een bankframe staan (geen bekleding, geen middenrail).
Schijt aan originaliteit.
Denk dat ik het interieur pas uit ga zoeken als ie verder helemaal af is, maar ik hou ‘t in m’n achterhoofd! =D>
voge schreef:Caroline81 schreef:voge schreef:Caroline81 schreef:
Overigens Elmo: als je nou gewoon zou zorgen dat je eend rijdt dan valt er ook niks te plagen…
Echt wel, mijn eend rijdt ook…
Ja ok, maar jij trekt het je niet aan omdat je met een brede glimlach in je eendje kan tuffen.
Nog wel… Mijn vriendin wil trouwens een bankje in de eend in plaats van twee stoelen, vind ze leuk… Toch nog iets positief aan de eend blijkbaar! \:D/
En dan op een mooie zomeravond je picknick mandje vullen met wat lekker en een wijntje, naar een mooi plekje met uitzicht rijden, bankje uit de eend tillen… Dan vindt ze het nog véél leuker denk ik.
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Caroline81 schreef:En dan op een mooie zomeravond je picknick mandje vullen met wat lekker en een wijntje, naar een mooi plekje met uitzicht rijden, bankje uit de eend tillen… Dan vindt ze het nog véél leuker denk ik.
offtopic:
ja, vooral als je met de taxi terug moet, omdat je allebei paar glazen wijn op heb
Dan overnacht je ook meteen in de Eend (moet kunnen, als is dat misschien niet legaal) zodat je de volgende dag lekker nuchter en uitgeslapen terug kan keren naar huis.
arjan_verkade schreef:Caroline81 schreef:En dan op een mooie zomeravond je picknick mandje vullen met wat lekker en een wijntje, naar een mooi plekje met uitzicht rijden, bankje uit de eend tillen… Dan vindt ze het nog véél leuker denk ik.
offtopic:
ja, vooral als je met de taxi terug moet, omdat je allebei paar glazen wijn op heb
Je hoeft je toch niet lam te drinken? dat verpest de romantiek dan weer zo he…
Zou ik wel willen weten jah..
Visa Ventje schreef:Zou ik wel willen weten jah..
wat?
Je hoeft je toch niet lam te drinken? dat verpest de romantiek dan weer zo he…
Ik snap ‘m niet hoor. Wat wil je weten dan :s ?
Met het oog op:
maar we gaan een beetje erg offtopic zo in visa-ventjes zoektocht naar een citrovriendinnetje…
Ik zal vragen of het gesplit kan worden ofzo maar ik vrees dat je topic dan heel snel naar de bodem van het forum zal zakken
Volgens mij is er nu wel weer genoeg offtopic geblaat. Zijn er hier nog meer dames die Citroën liefhebben ?
Caroline81 schreef:Probleem met dit topic is het gebrek aan vrijgezelle citroën vrouwen op dit forum…
Sowieso zijn de meeste vrouwen die je op meetings ziet voorzien van een partner, evenals de leukste mannen dus dat speelt ook wel mee
toen ik me op het forum aanmelde, was ik ook nog niet bezet
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
EvelienBX schreef:toen ik me op het forum aanmelde, was ik ook nog niet bezet
Dus dan moet hij zich opnieuw aanmelden?