BX19trs schreef:de BX gaat echt nog niet weg!
Gelukkig maar!
BX19trs schreef:de BX gaat echt nog niet weg!
Gelukkig maar!
Nu met een verse APK tot 24 februari 2008!!
Is er ook belangstelling voor een visa met nieuwe APK, nieuwe banden en een grote beurt achter de rug?
Richtprijs: +/-700 euro.
Emiel
Hee, ben je er zat van?
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Of gaat het om de trapauto???
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:Of gaat het om de trapauto???
Nee joh!
Het gaat om onze visa!! da’s duidelijk natuurlijk, ik ben er niet zat van, integendeel heb vandaag weer 75 km gereden met de visa, echter loop ik tegen een aantal dingen op..
-De BX heeft verder nog wat aandacht en enkele investeringen nodig.
-Visa heeft geen gordels achterin en ook niet normale bevestigingspunten, dus kinderen kunnen eigenlijk nooit mee..
-Ze staat de meeste tijd in de garage en ze verdient het om nog verder vertroeteld te worden en wat vaker te mogen rijden…
Ik heb behoorlijk wat tijd zitten in deze visa, oa de beurt en het carb reinigen was nodig en erg leuk om te doen!
Ze HOEFT niet weg, ze mag weg naar een liefhebber, als er mensen zijn die spotbiedingen doen dan hou ik haar mooi!!!
Emiel
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Tsja, hoop echt voor je dat er iemand voor komt die het karretje echt gaat vertroetelen, doe ik met de mijne ook!
helaas, ik wordt niet je koper, moet ook van een paar visa`s af…
-Visa heeft geen gordels achterin en ook niet normale bevestigingspunten, dus kinderen kunnen eigenlijk nooit mee..
Mijn visa (14 trs 1986) heeft 3-puntsgordels achterin. Volgens mij hebben ze allemaal bevestigingspunten voor 3-puntsgordels. Helaas niet van die rol dingen, maar het echte ouderwetse soort die je met de hand op de juiste maat moet afstellen. Eenvoudig te monteren en werkt ook wel met kinderstoeltjes (mits je ze niet te vaak moet verwisselen van auto). Ik heb twee tweedehands kinderstoeltjes gekocht omdat ik in de Visa toch niet vaak grote stukken rijdt.
Geen reden om zo’n superauto te verkopen lijkt me.
Roger
Zullen we van het weekend even snuffelen naar gordelbevestigingspunten ? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze er bij de ene Visa wel en bij de andere niet in zitten.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Zullen we van het weekend even snuffelen naar gordelbevestigingspunten ? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze er bij de ene Visa wel en bij de andere niet in zitten.
Is prima!
Emiel
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Eeeh, Houston Texas, rij je daar met de visa??
Kan me haast niet voorstellen dan dat een visa een beter leven heeft dan daar in Texas….
Lijkt me leuk om een foto van een visa met amerikaans kenteken op de citroenvisaclubsite te plaatsen!!
Groeten!!
Lelijke Eend schreef:Zullen we van het weekend even snuffelen naar gordelbevestigingspunten ? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze er bij de ene Visa wel en bij de andere niet in zitten.
Ik ben helaas 10,000 km bij mijn Visa vandaan, anders had ik wat foto’s kunnen maken.
Het bovenste bevestigingspunt zit achter een plastic dopje in de achterste stijl (C-stijl??). Volgens mij het dopje dat ook het 3-hoekje met bekleding daar vasthoudt. Die zou je zo moeten kunnen vinden zonder de achterbank te demonteren.
Ik heb de laatste 8 jaar alleen maar 14 TRS-sen gehad. Daar is het demonteren van de achterbank zeer eenvoudig. Ik weet niet meer hoe het bij de andere modellen is.
Succes
Maurice van Mourik schreef:Eeeh, Houston Texas, rij je daar met de visa??
Kan me haast niet voorstellen dan dat een visa een beter leven heeft dan daar in Texas….
Lijkt me leuk om een foto van een visa met amerikaans kenteken op de citroenvisaclubsite te plaatsen!!Groeten!!
Nee, ik zit hier maar voor 2 jaar. Dus niet de moeite om de Visa te gaan exporteren en over 2 jaar weer importeren.
Als je het leuk vind kan ik wel een van mijn USA platen mee naar NL nemen en even op de Visa schroeven!
Maar Emiel, is het nog gelukt met de gordels achterin? Ik ben komende week in NL en kan dan wel even kijken waar de bevestiging van de gordels achterin precies zit.
Roger