Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een witte BX met koplamp pissers:
CitroenAZU schreef:Een witte BX met koplamp pissers:
Heej, das toevallig. Ik heb er vandaag in Harderwijk ook 1 gespot. Een witte 14 TGE ook met koplampsproeiers
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:CitroenAZU schreef:Een witte BX met koplamp pissers:
Heej, das toevallig. Ik heb er vandaag in Harderwijk ook 1 gespot. Een witte 14 TGE ook met koplampsproeiers
Met meegespoten koplampsproeiers en spiegels zelfs, het kan niet op!
Ik haalde vanmiddag een donker groene BX in in Hoorn om 12.50u, was wel een beetje een aso actie, maar de afslag was er eerder als gedacht (of me turbo kwam later in als verwacht )
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Gespot op www.nu.nl:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Gespot op www.nu.nl:
Hopen maar dat bxen naast zweven ook zwemmen kunnen
Het is overigens een Deauville, DZ-BS-23.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Poeh, zo zou ik mijn BiX niet willen zien staan…. arm bekske in dat water!
Mijn ouders zijn net teruggekomen uit Jordanië en hebben daar een BiX gespot die het wat beter naar zijn zin heeft daar is helemaal geen water te vinden
Het gaat om een mooie 19TRS waarvan zelfs de hoedenplank bekleed is met interieurbekleding
Klikt u maar voor grotere plaatjes
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mooie type1 zeg! met automaat
en nog te koop ook
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zag vandaag een witte BX met gele koplampen rijden op de A32 t.h.v. Meppel, de wagen reed ik tegemoet en ging tanken. Wouter misschien??? (of is dat een te vooruitstrevende gedachte? ops: )
patje74 schreef:Ik zag vandaag een witte BX met gele koplampen rijden op de A32 t.h.v. Meppel, de wagen reed ik tegemoet en ging tanken. Wouter misschien??? (of is dat een te vooruitstrevende gedachte? ops: )
Haha, dat zou wat zijn, als mijn BX het helemaal tot Friesland zou uithouden… Nee, ik was het niet. Ik was klussen en nu staat de BX weer stil.
@Mechuccio: mooie Jordaanse BX, maar iets klopt er niet. De BX 19 TRS automatic is er nooit als type 1 geweest, maar enkel als type 2.
Wellicht ooit een 1900-motor in gegooid en gelijkertijd het typeplaatje gewisseld. :
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
BX LEADER in Gouda
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Vandaag 4 BX’en gespot, en dat in een rustige regio. O.a twee keer een Deauville. Niet alleen de motoren gaan het pad na de winter, het lijkt ook wel BX uitlaat tijd. Voorjaar is tof, voorjaar rullezzz.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
uigebrande bx @ hart van nederland.. met 60.000 km ongeveer op de teller zei de eigenaar. zonde…
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik reed vandaag achter een witte 1400 (cannes of deauville) met sportvelgjes, betrof een jonge bestuurder met petje. Dit was in het mooie Groenlo hij nam later de afslag naar Eg Mountain (eibergen )
Ik moest even beetje gas geven om er even achterop te komen (reed eerst nog een xantia tussen) en toen tijdens het rijden een foto geschoten (met me telefoon valt me niks van tegen de kwaliteit als je bijna 100 rijd):
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CJR6SN8N
(jah ik moet me GT wassen)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!