Zeg Tonie, kom morgen terug voor de woofers en waffers.
Zal tegen de avond worden denk ik, ‘s ochtends de Mazda maken en ‘s middags ff met Ijs babbelen…
BTW, jammer, maar het is best een diep krasje [-o<
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Simpele Ziel schreef:Zeg Tonie, kom morgen terug voor de woofers en waffers.
Zal tegen de avond worden denk ik, ‘s ochtends de Mazda maken en ‘s middags ff met Ijs babbelen…BTW, jammer, maar het is best een diep krasje [-o<
ies gut!
jah, dat krasje is klote, maar goed, ik denk dat als je ff flink met commandant tekeergaat dat wel weer goed komt toch? en zit het niet ook nét in het gedeelte dat oranje gaat worden? en laatste optie is een profi car cleaner. ik ben redelijk fan geworden van de polijstkunsten van car cleaning sittard…. maar ik zal eerst proefkonijntje spelen =P~ je zult de resultaten van de 16V tzt wel zien!
tot morrrege
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ben benieuwd, zwarte lak is niet zo sterk heb ik gemerkt.
Maargoed, morgen eerst maar eens kijken wat er met commandant uit komt. [-o<
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
En de Zx Voltage rijdt als een trein. Heerlijk die stoeltjes en wonderbaarlijk lekker rijden zo zonder trillingen. Morgen ff bankje en en -belangrijkste- Remmen plus nog ff elektrische raambediening monteren! Baasje van Paula gaat me dat ff fixen!
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
david.tb schreef:En de Zx Voltage rijdt als een trein. Heerlijk die stoeltjes en wonderbaarlijk lekker rijden zo zonder trillingen. Morgen ff bankje en en -belangrijkste- Remmen plus nog ff elektrische raambediening monteren! Baasje van Paula gaat me dat ff fixen!
baasje van Paula is hier ook actief als Gui.do
Mooi dat het nou eindelijk goed rijdt! dus toch vierkante wielen (’:-
wordt een mooi dagje morgen! gaat helemaal goed komen met dat trouwe baasje van je mocht je trouwens nog webspace willen hebben, pm me efkes dan!
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Het was zeer gezellig
Lekker muziekje erbij {|=
Bedankt voor de onderdelen.
Alleen shit van die kras ja, maar dat regelen we wel
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Zal ik dan maar de eerste foto’s plaatsen \:D/
Leuke dag, leuke citroen enthousiasten ontmoet en uiteraard was ik weer de oudste ](*,) op tonies pa na dan…..
Ik moet zeggen dat de ZX in no-time redelijk uit elkaar lag. Na 3 uurtjes stond de ZX er zielig in het schuurtje bij en was iedereen aan zijn eigen Citroen bezig
@Tonie, de TRI ondertussen niet ontploft? Ik vraag me af of Nico nog wenkbrauwen heeft :-k
Verder deed de man (ben zijn naam al weer kwijt) van de tosti’s goede zaken, smaakten prima.
Om ‘n uur of half 3 verder naar het zuiden afgezakt alwaar we nog even mijn broer gespoelt…..eeuh sorry, de Xantia zijn leidingen gespoelt hebben en én passant nog even de uitlaat van mijn bx recht gehangen hebben. Al met al leuke en drukke dag. Jammer dat ik morgen mijn eigen auto in orde moet maken anders was ik zeker teug gekomen.
Maar goed, de beloofde foto’s. telefoonkwaliteit dus niet zo heel goed.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
btw, welke kras???
heb ik wat gemist?
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Hahaha jah die arme TRI,
arm beestje staat nu alweer maanden te wachten tot de loods eindelijk eens vrij komt, maar hij startte netjes en vrijwel direct vanmorgen, maar toen we de achterbollen eraf haalde omdat mijn pa nieuwe nodig had, en de bollen van de tri splinternieuw zijn en ik platte XM bollen monteerde was het meteen afgelopen :-k ach ja, straks als het weer wat beter is zal ik er eens wat liefde in steken….... had er tot nog toe geen geld voor {|= maar volgens mij heeft ie een beetje een rothumeurtje omdat ie niet meer uitgelaten wordt…. verder klonk het wel tof dat gepruttel op 2 á 3 cilinders beetje grof amerikaans geluidje.
maar die rotklap met steekvlam die Nico in zijn gezicht kreeg was wel ff spannend
marx-7 schreef:btw, welke kras???
heb ik wat gemist?
Met wegrijden was mijn draaicirkel net iets te groot en schampte ik langs die AX af.
Mijn auto heeft geen schade maar de AX heeft schijnbaar een kras.
Mechuccio schreef:maar die rotklap met steekvlam die SZ in zijn gezicht kreeg was wel ff spannend
Oei haha, dat heb ik gemist.
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
jah, de TRI wilde niet meer starten op wat halve plofjes en wat geknal uit de uitlaat af en toe. ik denk eerlijk gezegd dat na zo lang stilstaan en toen maar ongeveer 10 minuten lopen er teveel condens gevormd is waardoor er geen (goede) ontsteking meer is… maar je moet natuurlijk alles proberen \:D/ dus Nico is wat remmenreiniger in het luchtfilter gaan spuiten terwijl ik probeerde te starten…. dat was dus ff een mooie gigantische backfire had lang niet meer iemand zó hoog zien springen maar er zijn geen gewonden gevallen gelukkig….. en Nico had dacht ik zijn wenkbrouwen nog wel bij het verlaten Roermond.
Dus als ik ook eens een keer kom moet ik behalve mijn gereedschap ook mijn EHBO koffer meenemen?
Jos van der Voort
Stoere foto van mijn ZX trouwens
Haha, het had zo in een dikke en dunne filmpje gekunt.
Ik sta daar met die remmenreiniger(wachten op die backfire) en opeens boem, ontploft zo dat luchtfilter in mijn handen 8-[
Overigens klonk die tri wel lekker 2 tacterig \:D/
Maargoed, was wel een leuk dagje
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Heb geloof ik nog wel een b’tje film van de tri… Heel kort het geluid #-o van een worstelende 1.6… Zag er allemaal triest uit hoor, in een beetje miezer, 1 koplamp, motorkap omhoog, proestende uitlaat, tikkende kleppen… best triest allemaal… En aan het eind werd ze terug geduwd, ultieme blamage en intense krenking van haar trots.
Baasje van Paula, Guido idd…
Paula: Prachtig beestje. Zoals ze zich bevond in het karkas bij de slopende mede citroenisten, haar baasje volgend waar hij ook ging en intussen rillen van de kou maar onverschrokken de meute citroenisten blijven steunen door haar aanwezigheid.
Hey, Gui.do, hoop dat je vrouw een beetje vergevensgezind was ? [-(
Tim, Tim met zijn tosti’s, zorgend voor een warm maal ter afwisseling tussen de uren van noeste arbeid in weersomstandigheden waar mariniers van zouden terugdeinzen.
Sonde dat er een beetje schade is gereden, hoop dat dat allemaal goed komt. Het zit BlaZe ook niet mee wat dat betreft ](*,) Hoop dat dan in ieder geval de dynamo ui de donor beter is dan dat joel-apparaat wat je erin hebt zitten op dit moment.
Jay2 heeft behoefte aan een dergelijke meeting echter met zijn BX Progress in het centrum, iemand nog een GTI loop/sloop?
@Tony, kzie je morgen, voor webspace enzo, en verder om de rest te fiksen. Helaas heeft mijn ass. afgemeld dus kom ik alleen assisteren mijn bier op te drinken.
Het is laat op het moment en ik wil fatsoenlijk slapen dus ik denk tussen 11-12 te arriveren, laat me ff weten of ‘t kan.
ps. Wie was er nou ook alweer geintresseerd in de dakspoiler?
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92