2 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

C4 na 1 jaar en 3 maanden
boonbeest
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 395

Gepost: 27 december 2006 01:53 AM
  [ # 16 ]

mm van opel moet ik dan weer niets hebben
heb al verscheidene op mijn oprit gehad
(niet van mezelf)
en iedereen klaagt
zowel nieuwe als oude modellen

dus kdenk gewoon dat je OUD NIEUW
mercedes tot lade

VEEL GELUK MOET HEBBEN

Profiel  

nordic
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 27 december 2006 12:10 PM
  [ # 17 ]
boonbeest schreef:

mm van opel moet ik dan weer niets hebben
heb al verscheidene op mijn oprit gehad
(niet van mezelf)
en iedereen klaagt
zowel nieuwe als oude modellen

dus kdenk gewoon dat je OUD NIEUW
mercedes tot lade

VEEL GELUK MOET HEBBEN

Zelfde hier hoor, mijn neef koopt minstens om de 4 jaar een nieuwe opel en heeft zo nog geen problemen gehad.
Ik was vooral benieuwd wat de overnamen prijs was bij opel.

@PascalS; veel geluk er mee.

ex C4 VTR 1.4 rijder.

Profiel  

Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 27 december 2006 12:58 PM
  [ # 18 ]

de c4 wat ik kan beamen is gebruikt een goede handel althans bij ons,

en er zijn denk ik genoeg mensen die er dik tevreden over zijn ik zou er niet bang over zijn. het is ook alleen maar bij de belgische c4’en lijkt wel Very Happy

Profiel  

ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1093

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 27 december 2006 01:08 PM
  [ # 19 ]

jongens, jongens toch… (en meiden ook natuurlijk Wink )

het is zeker algemeen bekend dat alle nieuwe modellen van alle merken, allemaal kinderziektes hebben. Deze kinderziektes worden over het algemeen binnen 1 jaar verholpen. Ik kan het echt niet geloven dat er ZO VEEL mensen pech hebben (met een maandag ochtend auto of zo) en klagen dat er van alles aan is :-s En dat terwijl ik en waarschijnlijk zo veel anderen, de genoemde problemen niet herkennen :-k

Ja ok, ik heb mijn C4 in Duitsland gekocht. Maar dit wil niet zeggen dat het gelijk de “Duitse kwaliteit” is hoor. Kijk bijvoorbeeld maar naar Mercedes en VW… En (sl)opel mag dan wel aan de kwaliteit werken, zo in de laatste paar jaartjes, maar ze hebben niet alleen de kwaliteit te verbeteren maar ook de auto op zich.

En waar je de C4 ook hebt gekocht… ze komen toch echt van dezelfde band rollen hoor! Zo is bijvoorbeeld het probleem met te veel lawaai (bij normale snelweg snelheden) mij helemaal niet bekend!!! En bij 150 of 200 km/h op de Duitse autobahn valt het te verwachten dat het luider wordt. Maar zelfs dan valt het reuze mee hoor. Dit komt wellicht ook enigzins door gelaagde zijruiten, maar toch. En bovendien… bij die hoge snelheden, heb je alle aandacht nodig bij het rijden en heb jij niet de tijd om nog eens te kletsen…

Samengevat: Het zit en rijdt als een goede auto het moet doen =D>

Dus ik zou zeggen: TEVREDEN CITROEN RIJDERS, LAAT JE HOREN !!!

Ik blijf in ieder geval nog een tijdje in mijn C4 rijden hoor !!!
Het is iedere keer een feest en genoot !!!  \:D/
-

Profiel  

ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1093

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 27 december 2006 01:12 PM
  [ # 20 ]

en er zijn denk ik genoeg mensen die er dik tevreden over zijn ik zou er niet bang over zijn. het is ook alleen maar bij de belgische c4’en lijkt wel

Sep, volgens mij heb je gelemaal gelijk… Zou het aan de wegen in Belgie liggen…

Profiel  

Sep
> 700 berichten

- C3 1.4i Difference
Gepost: 27 december 2006 01:58 PM
  [ # 21 ]

ja da bedoelde ik ook, ik weet dat ze van dezelfde band afkomen.

tja mijn bx rammelde ook harder in belgie Wink nee als er problemen zijn in de garantie dan moet dat gewoon worden opgelost.

Profiel  

Mattijn1980
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67

Gepost: 27 december 2006 02:11 PM
  [ # 22 ]

Tja nu kom je erachter wat de echte “diehard” citrofielen zijn!!

Ik blijf lekker bij citroen.

Mijn C4 staat nu bij de dealer op het terrein.
Nog nooit problemen gehda met een citroen!

C4 Coupe 1.6 16v VTS!!!

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 28 december 2006 12:13 AM
  [ # 23 ]

Met een beetje geluk hebben ze geleerd van hun fouten. Maar een nieuw model wordt meestal wel geplaagd door zulke dingen.
Zo had mijn schoonvader 1 bx en 2 xantia’s nieuw gekocht. Eigenlijk geen problemen. De peug 307 daarna was een ramp. En de volvo v50 heeft ook al weer een paar keer bij de garage gestaan. Sja…

Groeten,
Jan

Profiel  

adrien
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

Gepost: 28 december 2006 12:17 AM
  [ # 24 ]

Ik kan enkel beamen dat het top wagen is.Ik rij er nu 1 jaar en 4 maanden en 45000km in rond en heb geen noemenswaardige problemen gehad die een auto (vers van de pers) niet heeft. In het begin probleem met de cruise control maar die waren dan ook zo van de baan na een controle bij de dealer, waarvoor neits dan lof. Zelden zo een goede service gezien. En dan wat dat lawaai betreft, dat ligt enkel en alleen aan de toestand van het wegdek hier in België want als in in Nederland op de snelweg rij is de wagen plots veel stiller.

De groeten,
Adriën

C4 Picasso 2016 automaat

Profiel  

nordic
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 28 december 2006 02:00 AM
  [ # 25 ]
citroejan schreef:

ben blij voor je ik hoop dat iedereen uiteidelijk ook tevreden is over zijn
eigen auto maar iedereen tevreden stellen is toch een onmogelijke
taak denk ik

Dus eigelijk zou ik dat er allemaal moeten bij nemen, en gewoon te vreden zijn met de hoop ellende?

Ik ben 3 uurtjes geleden, weer bij de dealer geweest, omdat het mijn strot uit kwam. is heel gedoe geweest, en veel over koetjes en kalfjes.
Veel smoesjes, uit eindelijk was het allemaal normaal liet hij blijken. en als hij sprakenloos was dan snel over wat anders beginnen.

Daar heb ik gewoon niks aan. En geholpen ben ik ook niet.

En ja het zou kunnen dat er toch modellen zijn die echt tip top zijn, zo veel te beter voor de eigenaar, ik wou dat ik het ook kon zeggen maar helaas.

De beslissing is er al welke mijn nieuwe zal worden, hopelijk heb ik daar wat meer geluk bij.

Al bij al vind ik het spijtig dat het zo is moeten eindigen, bij de dealers, en dat ze niet eens de moeiten doen om de wagen in orde te brengen.

Ik wens degene die toch een goede wagen heeft veel succes en geluk toe.
en bedankt voor de meningen.

ex C4 VTR 1.4 rijder.

Profiel  

CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 871

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 28 december 2006 02:01 AM
  [ # 26 ]

Citroën bashen

Doet me een beetje denken aan 2 jaar terug. Toen was er een negatief item op de VRt over Citroën en vervolgens kwam er een stroom van kritiek op de VRt website van het consumenten programma. Het ene negatieve verhaal na het andere.

Vervolgens is iemand dat een keer gaan uitzoeken en toen bleek een heel groot deel van de negatieve kritieken van een en hetzelfde internet adres te komen. Het was een grote VW dealer uiut het Leuvense.

Kort nadien werd de website door de VRt afgesloten.

ik zou me niet te veel illusies maken over welke spelletjes er soms via internet gespeeld worden. Het was indertijd een harde pil voor VW en Opel toen 2 jaar terug Citroen (dat jaar) het meest verkochte merk was.

PS: in dat consumentenprogramma was er een koppel met een berg kritiek op hun C5. Via een Citroën insider heb ik achteraf vernomen dat deze dame al een hele “historiek"van claims had met als bedoeling enkel een nog grotere (exclsusive) c5 uit de brand te slepen.

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 28 december 2006 09:56 AM
  [ # 27 ]

Re: Citroën bashen

ik denk niet dat jullie worden aangevallen hoor.
ik weet zelf (ik woon ook in Belgie) dat er hier dealers zijn die ze beter het citroenlogo van de gevel konden halen.
mijn auto komt ook van een andere dealer dan waar ik op onderhoud ga.
deze “onderhoudsdealer” doet zijn uiterste best om mij tevreden te houden.
het is idd spijtig dat jullie niet fatsoenlijk geholpen worden bij jullie dealer.
maar van de andere kant is het ook wel lastig om te beoordelen wat er gebeurd is aangezien wij alleen 1 zijde van het verhaal horen.

ik heb gisteren met mijn dealer eens over de C4 gesproken omdat ik het toch wel erg vind zoveel negatieve verhalen te lezen over de C4.
hij gaf aan dat hij bovenvernoemde klachten niet herkende en dat hij eigenlijk alleen tevreden C4 rijders had.

ik stel voor dat alle belgische C4 bezitters hier zich dan eens samen pakken en als groep Citroen Belgie (dienst na verkoop) eens contacteren.

want geloof mij hier alleen gaan roepen dat je de C4 zat bent en het liefst een ander merk zou hebben lost ook geen problemen op

Profiel  

Sep
> 700 berichten

- C3 1.4i Difference
Gepost: 28 december 2006 10:27 AM
  [ # 28 ]

Re: Citroën bashen

ronama schreef:

ik denk niet dat jullie worden aangevallen hoor.
ik weet zelf (ik woon ook in Belgie) dat er hier dealers zijn die ze beter het citroenlogo van de gevel konden halen.
mijn auto komt ook van een andere dealer dan waar ik op onderhoud ga.
deze “onderhoudsdealer” doet zijn uiterste best om mij tevreden te houden.
het is idd spijtig dat jullie niet fatsoenlijk geholpen worden bij jullie dealer.
maar van de andere kant is het ook wel lastig om te beoordelen wat er gebeurd is aangezien wij alleen 1 zijde van het verhaal horen.

ik heb gisteren met mijn dealer eens over de C4 gesproken omdat ik het toch wel erg vind zoveel negatieve verhalen te lezen over de C4.
hij gaf aan dat hij bovenvernoemde klachten niet herkende en dat hij eigenlijk alleen tevreden C4 rijders had.

ik stel voor dat alle belgische C4 bezitters hier zich dan eens samen pakken en als groep Citroen Belgie (dienst na verkoop) eens contacteren.

want geloof mij hier alleen gaan roepen dat je de C4 zat bent en het liefst een ander merk zou hebben lost ook geen problemen op

ja ik denk dat dat ook het beste is als de dealer je niet wil helpen dan citroen belgie dat is toch immers ook hun slogan.

het is zonde om zoveel geld te verliezen om problemen die wel opgelost kunnen worden maar dat door de betreffende dealer niet gedaan wordt.

succes

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 28 december 2006 11:15 AM
  [ # 29 ]

Schrijf Citroen Belgie en laat ons de reactie weten. Als ik dit allemaal lees dan denk ik dat lijken wel astradealertjes die het niet kunnen hebben dat er prachtige wapen is die hun Astraatjes onzichtbaar maken. Maargoe niet te slecht gedacht. Ik weet wel dat ook op diverse keukenfora door nederlandse keukenverkopers onwaarheden worden verkocht over de duitse keukenboeren, dit zet me toch aan het denken.

ALs het echt is dan wordt het zeker opgelost door Citroen.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

knight-rider
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 694

- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Gepost: 28 december 2006 08:21 PM
  [ # 30 ]

Bij mij zou het simpel zijn als ik problemen had.
1)Eerst zien of ze ze kunnen oplossen
2)Lukt dat niet een nieuwe wagen eisen!
3)Bij deze nog steeds problemen, dan eis ik mijn geld gewoon terug!

Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)

Profiel  

2 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook