toniclight schreef:en zal er hoogstwaarschijnlijk in de nabije toekomst weer plezier aan krijgen….want de langste tijd dat ik NIET in een Citroen rijd is wel voorbij. (alvast een primeurtje)
VERTEL!!!!
Jeroen
Niet hier, want dat zou offtopic zijn. 8-[
Blijf het forum maar volgen.
Ik heb CitroMarkt wat geupdate: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=318023#318023
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Netjes!!!
Alleen houden we op deze manier wel de V&A topics in stand. Persoonlijk denk ik dat we er juist naartoe moeten om van het V&A-subforum af te raken.
(uiteraard pas als alle geplande functies van de Citromarkt werken)
Verder kan ik alleen maar mijn waardering uitspreken over de tijd en inzet die je er weer in gestoken hebt, top!
patje74 schreef:Netjes!!!
Alleen houden we op deze manier wel de V&A topics in stand. Persoonlijk denk ik dat we er juist naartoe moeten om van het V&A-subforum af te raken.
(uiteraard pas als alle geplande functies van de Citromarkt werken)Verder kan ik alleen maar mijn waardering uitspreken over de tijd en inzet die je er weer in gestoken hebt, top!
die kant gaan we ook op .. alleen gaan we vanaf nu stapje voor stapje te werk.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Als het inderdaad een enkel systeem wordt en niet beiden door elkaar ben ik van mening dat de Citromarkt makkelijker en overzichtelijker is. Net zo makkelijk als Marktplaats, maar toch vertrouwder omdat het van dit forum is.
Dan vind ik wel dat mensen die geen lid zijn van het forum geen advertenties moeten kunnen plaatsen, om makkelijker de rotte appels eruit te halen. Mensen die hier alleen maar komen om hun auto te verkopen en verder niets vallen al gauw op doordat ze verder geen posts op het forum hebben.
Maar overall: goede functionaliteit, en dan ook door de kleine fotootjes naast de advertentieindex. Uiteraard nog ruimte voor uitbreiding (mensen verplicht autotype in laten vullen, zodat daar later veel makkelijker op gezocht/gesorteerd worden)
Oh ja, en als ik dingen verkondig die al 10x keer verkondigd zijn: ik heb niet het hele topic gelezen :-#
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een Citromarkt voor members only zou een berg accounts opleveren van leden die juist van hun Citroen af willen.
Daarnaast is het aanbod groter als het gewoon open is. Het gevolg is dat aspirant cintroen-rijders gelijk kennis maken met het forum, waardoor er weer meer serieuse aanmeldingen komen!
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Het oud en nieuw systeem samen werkt inderdaad chaotisch. Het V&A draadje is erg vervuild door veel geblater. De CiMA is daarintegen overzichtelijk per catogerie ingedeeld. Natuurlijk zal het wat bijgeschaaft moeten worden, maar dat is met alles wat nieuw is en zal net zo geweest zijn als met het forum:
Kort samen gevat moet men een vraag kunnen stellen aan de topic starter en als de topic starter antwoord geeft, dat dit dan automatisch in beeld komt.
Verder een knop van bekijk de advertenties van de afgelopen dag, 7 dagen, 14 dagen ofzo.
Komop ieders hier. Als men bij voorbaat als zegt dat het niks word, dan word het ook niks. Oftewel als men een citroen een barrel vind, dan zal men die ook gaan behandellen als zijnde een barrel en word het ook een barrel uiteindelijk….
Wat een kerstgedachte hier: VREDE. Ben je even zeven dagen op vakantie
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard