In verschillende topics werd er al over gesproken, een Fryske Visa Meeting! Alhoewel andere types natuurlijk ook van harte welkom zijn
*Wanneer?
*Waar?
*Wie komen er?
Mits het niet in de maand December is, kan ik wel een gaatje vinden.
Test
Lijkt me leuk ! Wort er ook gesleuteld ? Dan neem ik m’n overalletje + wat gereedschapjes mee.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Afhankelijk van de datum kom ik graag even kijken naar de Visa’s in het mooie Friese land. Hoe vaak kom je nou een Visa tegen in het wild?
Nog gefeliciteerd met je aankoop!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik kan wel even mijn stalling-huurbaas vragen (Berlikum) wat hij er van vind! Er is daar zat plaats en sleutelgelegenheid.
laat maar horen:
*Wanneer?
*Waar?
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Zou top zijn patje! Van mijn huis naar Berltsum is nog een hele mooie route ook, door de landerijen
Hoeveel km is het verwijderd van Smilde? Ik woon op de grens in de buurt van Appelscha. Ik heb net ondekt dat de rubber aan de onderkant van de achteruit niet meer goed dicht. Erg natte achterbak soms. Rubber er afgetrokken: :S:S:S JEMIG WAT EEN ROEST! Op de klep zelf en op de achterkant van de wagen. Met een een schroevendraaier is er zo door heen te prikken. Bah bah bah.
uurtje rijden schat ik, als ik het me goed herinner van mn jeugdelijke tochtjes naar Drenthe met mn ouders
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Alexxxxx schreef:Zou top zijn patje! Van mijn huis naar Berltsum is nog een hele mooie route ook, door de landerijen
Ik zal na oud en nieuw even bij hem langs. Ik beloof niets, maar ik heb het vermoeden dat het wel kan. Ik laat het weten!
Kijk! en anders gewoon in februari naar de BXclub technische meeting in Joure, daar gan ik in ieder geval heen met visa en/of BX.
Emiel
Technische VisaBX Club meeting ! Visa van veerbollen voorzien en een BX van schroefveertjes
28 januari kan ik niet trouwens, dan heb ik al een meeting in Eindhoven. En LE ook
Huh ? Ohja !
Wat voor meeting?