citroenc2 schreef:mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:citroenc2 schreef:mpostma schreef:citroenc2 schreef:vind stadslicht een beetje een onzin licht dus heb ze er ook niet meer op zitten op de xantia
T’is helaas nog wel een APK item.
klopt maar 2 kleuren verlichting mag niet vandaar dat ze weg zijn en als ik tegen de keurmeester dit meld is het vaak goed en anders is het even een middagje sleutelen om ze weer orgineel te krijgen
Met 2 kleuren bedoel je je witte parkeerlicht, en je gele dim/grootlicht?
Dit heb ik in al mijn auto’s, en nog nooit gezeur om gehad. Wel dat er een parkeerlichtje kapoet was….Idd.
parkeerlicht mag best wit zijn, mistlicht wit en dimlicht/grootlicht geel.
Als L/R maar niet verschillend is.
onlangs zei men in de garage dat het niet mag vandaar
dus in feite mag het wel dan gaan ze weer er terug in
Of het nou wel of niet mag, je mag al helemaal niet de weg op, en/of APK krijgen als die lampjes het helemaal niet doen.
Test
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thijsvandebles schreef:In de Skandinavische landen is altijd dimlicht verplicht.
klopt.
ik vind dat ze dat hier ook moeten invoeren.
niet dat ze gaan bekeuren als je het niet heb, maar vind het toch wel een aanrader om atlijd met dimlicht te rijden.
arjan_verkade schreef:Thijsvandebles schreef:In de Skandinavische landen is altijd dimlicht verplicht.
klopt.
ik vind dat ze dat hier ook moeten invoeren.
niet dat ze gaan bekeuren als je het niet heb, maar vind het toch wel een aanrader om atlijd met dimlicht te rijden.
Mijn zwager is daar helemaal lirisch over.
Die wil al heel lang extra lampen van 21 watt bij zijn koplampen in hebben.
Test