Blaze heeft ervaring hoor! Die heeft ook de mijne voor het grootste deel gedaan!
Jos van der Voort
Met dat aarden kun je spanningsverschillen opheffen en hiermee het wegrotten van de radiator vertragen/stoppen. Helemaal stoppen dat weet ik zo niet, een ZX is bijzonder goed beschermd tegen roest, het zwakste punt in deze auto is de (kachel)radiator.
ZX-Enschede schreef:Blaze heeft ervaring hoor! Die heeft ook de mijne voor het grootste deel gedaan!
Haha ja idd, mijn record staat op 4 uurtjes
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
BlaZe schreef:ZX-Enschede schreef:Blaze heeft ervaring hoor! Die heeft ook de mijne voor het grootste deel gedaan!
Haha ja idd, mijn record staat op 4 uurtjes
Ging toen inderdaad erg snel, ik was bezig met de ZX van Marco, draaide me even om en zag dat het dashbord er al uit was
ZX1.4i schreef:Ging toen inderdaad erg snel, ik was bezig met de ZX van Marco, draaide me even om en zag dat het dashbord er al uit was
ops:
Geweldige job van Blaze. Nooit geen problemen meer gehad Tim!
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:Geweldige job van Blaze. Nooit geen problemen meer gehad Tim!
Gelukkig maar, anders moest ik het nog eens komen doen
Nou euh… liever niet!
Jos van der Voort
Let wel op de diverse draadjes en stekkertjes… Een digitale camera is idd geen overbodige luxe. En een emmertje om de gelekte vloeistof op te vangen is ook aan te bevelen. Frustrerendste van het verhaal is dat het eigenlijke verwisselen van de radiator echt een handeling van niets is. Dat hele dashboard (de-) monteren echter… Mooie klus om meteen alle schroefjes en boutjes opnieuw goed aan te draaien! Bevestiging van de stuurverstelling is ook een aandachtspunt. Ik krijg hem niet meer helemaal vast. Wordt nog een leuk punt bij de APK…
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
david.tb schreef:Bevestiging van de stuurverstelling is ook een aandachtspunt. Ik krijg hem niet meer helemaal vast. Wordt nog een leuk punt bij de APK…
Hoe kan dat nu ??? Die zit toch gewoon met boutjes vast ? Zit er niets achterlangs dat er voorlangs moet zitten ?
david.tb schreef:Bevestiging van de stuurverstelling is ook een aandachtspunt. Ik krijg hem niet meer helemaal vast. Wordt nog een leuk punt bij de APK…
Wat raar, het stuur zit toch maar met 2 bouten voor en 2 bouten achter vast ?
Ik moet hem nog maar eens loshalen en alles goed bekijken, bij de laatste dash operatie kregen we het stuur niet helemaal 100% meet spelingsvrij in de hoogte. De bevestiging bovenin meen ik heeft wat speling. Maar eens losschroeven, is niet zo’n heel karwei.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92