Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Let op! Het 3de Lindetreffen zal in 2007 plaats hebben in hetzelfde weekeinde als in 2006, namelijk 22, 23 en 24 juni.
Natuurlijk zijn alle typen CITROËN weer welkom.
Voor alle duidelijkheid, andere merken zullen worden geweerd van het terrein, dit om misverstanden te voorkomen.
Het terrein zal open zijn vanaf vrijdagmiddag 12.00 uur. Wij zijn inmiddels al weer druk bezig, om een gezellig programma in elkaar te zetten. Als jullie weer de gezelligheid meenemen en het weer werkt ook een beetje mee, dan moet het wel goed worden.
Tot ziens op 22 juni 2007!
Het Lindetreffenteam
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Wij zullen er zijn Ruud, wij zullen er zijn!
Reserveer maar een mooi plekje voor ons! Alvast veel succes met de voorbereidingen, maak er weer wat moois van. Enne… het batterijtje uit het Eendje met het irritante muziekje begint godzijdank leeg te raken. We hebben vaak teruggedacht aan de leuke meeting. En anders herinnerde het muziekje ons er wel aan…
Dus: plekje in de zon voor een HY met Aca-aanhanger, 2 volwassenen en 2 kinderen.
Groeten,
Frank
Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Dat plekje kan ik natuurlijk niet voor je reserveren, maar ik ben heel erg blij dat jullie met zo’n goed gevoel terug kijken op het treffen. Hopelijk wordt het 3de net zo mooi, misschien wel mooier, je weet maar nooit.
Tot 22 juni dan maar!
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Het zag er vorig jaar wel erg gezellig uit moet ik zeggen!
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien