Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Zo als de titel zegt, ik zoek adres en tel nummer van Sebastiaan Honing in Almere.
Deze persoon verkocht mij eind vorig jaar een citroen ZX autoradio. Na overdracht van het geldbedrag, a 25 euro, niks meer vernomen.
Ik heb hem diverse mails met verzoek tot opsturen van het goed of terug storting van het geld gestuurd op zijn e-mail adres (mccbass -a- hotmail)
Nog steeds niks van beiden gezien….
Vermoedelijk een ZX rijder….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
ik denk niet dat dit de manier is om iemand te zoeken kijk eens in de telefoongids
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Ik denk dat we hier wat gegevens hebben,
De “verkoper”
zn ID
zn MSN
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (weet niet of dat van dezelfde is)
soms heet ie henk
is nu verhuist denk ik en rijdt nu een Mini,
maar had in het verleden wel wat met Citroen,
http://www.axclub.net/profiel.php?mid=703
succes ermee
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Of ik dat idee niet had? En waarom zou dit geen manier zijn? Vermoedelijk rijd of reed die in een ZX en laten hier nu toevallig een hoop citroen rijders zijn welk ook weer een hoop citroen rijders kennen….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
GoodOldDiesel schreef:Of ik dat idee niet had? En waarom zou dit geen manier zijn? Vermoedelijk rijd of reed die in een ZX en laten hier nu toevallig een hoop citroen rijders zijn welk ook weer een hoop citroen rijders kennen….
ik had het meer in oogpunt om hier zo een hele naam neer te zetten ik denk niet dat dat mag als forum verder maak mij het niet zoveel uit maar je weet nooit hoe de man op zoiets zou reageren
Ik heb daar geen moeite mee .
Zo worden we als Citroënrijders gewaarschuwd daar dus maar geen zaken mee te doen .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:Ik heb daar geen moeite mee .
Zo worden we als Citroënrijders gewaarschuwd daar dus maar geen zaken mee te doen .Groet ,
Mark
dat je daar geen moeite mee heb kan best zo zijn maar zolang er verder niks bekent is lijkt het me niet handig zoiets neer te zetten en de ervaringen zijn er genoeg
In mijn ogen kan waarschuwen voor een oplichter geen kwaad..
Je zal je spullen maar kopen bij hem
z’n naam staat ook overal op het net dus waaom hier niet?
trouwens beleefde vraag denk ik zo
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Hij reed in een ZX 1.8i Furio en zat op het forum van zx16v.net
Beetje geschiedenis van z’n ZX:
139000 km
open dakje
zgan interieur
dikke sport uitlaat met dik geluid
gewoon goed onderhouden motorisch, beurten enz bij citro dealer..
rijd 1:14 dus das goed d8 ik zo
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
oldenhage schreef:Ik denk dat we hier wat gegevens hebben,
De “verkoper”
zn IDzn MSN
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (weet niet of dat van dezelfde is)
soms heet ie henk
is nu verhuist denk ik en rijdt nu een Mini,
maar had in het verleden wel wat met Citroen,
http://www.axclub.net/profiel.php?mid=703
succes ermee
Jij bent helemaal geen Citroën dealer….. Jij bent BIG BROTHER!
Gr Sebastiaan Honing.
Even het verhaal van politiezijde toegelicht:
Van oplichting via marktplaats altijd aangifte doen! Zeker nu je de naam en woonplaats e.d. weet.
En waarom dan wel? Nou, het werkt bij de politie namelijk als volgt:
Als er Groningen aangifte wordt gedaan vanwege het feit dat iemand in A’dam iets niet heeft opgestuurd krijgt de politie Amsterdam dit in het systeem binnen. Op het moment dat meerder mensen in het land aangifte doen dan krijgt de politie Amsterdam dus meerdere meldingen binnen over een oplichter die in hun gebied actief is. Dan neemt politie/justitie diegene z’n computer(s) waar alles op staat in beslag. Dat is dus meestal gelijk raak omdat die doorgaans vol staat met bewijsmateriaal.
Je kan veel vinden met google tik je eigen naam of mailadres maar eens in.
Met het kentekenplaat van die mini moet je een heel eind komen lijkt me Ik vind het overigens niet bijzonder netjes om een naam op deze manier voluit te posten. Volgens mij is dat officieel niet toegestaan.
Caroline81 schreef:Je kan veel vinden met google tik je eigen naam of mailadres maar eens in.
Met het kentekenplaat van die mini moet je een heel eind komen lijkt me Ik vind het overigens niet bijzonder netjes om een naam op deze manier voluit te posten. Volgens mij is dat officieel niet toegestaan.
ik zou het ook niet leuk vinden als iemand bv. mijn naam voluit op een forum zet en vervolgens verteld wat ik dan alemaal verkeerd heb gedaan… maargoed. Het feit dat hij je iets verkoopt en het niet op stuurt is natuurlijk ook zeer vervelend.
Het blijkt uit die onderzoeken van oldenhage dat ie gast beetje vaag is
Dus tja verder ken ik hem niet en ook nog nooit van gehoord
Ik zou je naam ook niet volledig posten.
Maar jij bent toch geen oplichter?
René van Maren schreef:Ik zou je naam ook niet volledig posten.
Maar jij bent toch geen oplichter?
Nee ik niet, maar ik noemde het als voorbeeld