2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Wie kent Sebastiaan Honing uit Almere?
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 05 januari 2007 01:12 PM
  [ # 16 ]

Evelien

achternaam BX Wink

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 05 januari 2007 01:38 PM
  [ # 17 ]

tis te hopen voor die gozah dat ie een bewijs van verzending heeft. voordat ie aan de schandpaal wordt genageld.

wat ook zou kunnen met de mailtjes is dat je in zijn spam map terechtkomt, die leegt hotmail toch om de zoveel tijd? weg mailtje zonder te zijn opgemerkt… lang leve internet.

magoed carrot

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4569

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 05 januari 2007 01:53 PM
  [ # 18 ]

In mijn ogen kan waarschuwen voor een oplichter geen kwaad..

Wie zegt dat het een oplichter is?
Zoals ieksEmmu ook al schrijft, er kan een heel plausibele reden zijn waarom de radio niet is geleverd. En gebruik maken van een andere voornaam en achternaam maakt iemand ook niet tot een oplichter.
Zou alles maar snel weer weghalen en proberen op een fatsoenlijke manier tot een oplossing komen. In mijn ogen slaat dit helemaal nergens op.

Cees

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 05 januari 2007 01:54 PM
  [ # 19 ]

@GoodOldDiesel.

Had hij jouw telefoonnummer of N.A.W. gegevens wel? Persoonlijk vind ik het ook wat aan de naieve kant om vooraf geld op sturen naar iemand waarvan je verder helemaal niks weet.

Het kan best zijn dat die persoon ter goeder trouw was, maar dat er iets is misgegaan met verzenden oid en dat ie domweg te weinig gegevens heeft om jou te achterhalen.

Meja, het kan natuurlijk wel gewoon een oplichter zijn. In dat geval heb je ook maar weinig gegevens om op terug te vallen.

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV 6 Special
Gepost: 05 januari 2007 01:58 PM
  [ # 20 ]

Het kan best zijn dat die persoon ter goeder trouw was, maar dat er iets is misgegaan met verzenden oid en dat ie domweg te weinig gegevens heeft om jou te achterhalen.

Precies.
Of misschien een ongeluk heeft gehad, gewoon ziek is, zijn internet niet werkt, etc, etc…...........

Piet

Profiel  

Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 471

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 05 januari 2007 02:01 PM
  [ # 21 ]

Zodra de TS opheldeing heeft en het blijkt een misverstand, dan kan dat hier ook gemeld worden. Eventueel kan de TS (of een moderator) dan de naam vd persoon weghalen.

Ik zie dus ook niet zo’n probleem dat dit hier gepost wordt. Het heeft volgens mij nl. ook een afschrikkende werking voor personen die wel de boel op willen lichten.

En natuurlijk hopen we op een misverstand en een uitleg Wink

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten

- 2CV 6 Special
Gepost: 05 januari 2007 02:03 PM
  [ # 22 ]

k zie dus ook niet zo’n probleem dat dit hier gepost wordt. Het heeft volgens mij nl. ook een afschrikkende werking voor personen die wel de boel op willen lichten.

Wel als iemand met zijn volledige naam genoemd wordt. Dat doe je gewoon niet. Zeker niet als niemand weet wat er precies aan de hand is.

Jeroen

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 januari 2007 02:10 PM
  [ # 23 ]

Re: Wie kent Sebastiaan Honing uit Almere?

GoodOldDiesel schreef:

Zo als de titel zegt, ik zoek adres en tel nummer van Sebastiaan Honing in Almere.

Deze persoon verkocht mij eind vorig jaar een citroen ZX autoradio. Na overdracht van het geldbedrag, a 25 euro, niks meer vernomen.

Ik heb hem diverse mails met verzoek tot opsturen van het goed of terug storting van het geld gestuurd op zijn e-mail adres (mccbass -a- hotmail)

Nog steeds niks van beiden gezien….

Vermoedelijk een ZX rijder….

Hier ging het om…
En wat blijkt? er zijn meerdere mensen die aan de stok met hem hebben gehad!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 05 januari 2007 02:11 PM
  [ # 24 ]

Laten we het hier hebben over de eventuele oplichter!

Over het wel of niet goed vinden van dit topic hebben we de pb knop!

Profiel  

oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1724

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 05 januari 2007 02:13 PM
  [ # 25 ]

TS wil gewoon zn radio of 25 euro, niets aan de hand. TS heeft m niet als oplichter afgeschilderd maar vraagt om onze hulp. Misschien is het wel je buurman… en kan je zo de onduidelijkheid uit de weg ruimen.

En hoe moet en wij m helpen als we het moeten doen met S.H. wonende te A. ??

Het wordt mijn inziens anders als we strakt zn volledige adres en telefoonnummer op dit forum zetten.

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 05 januari 2007 02:16 PM
  [ # 26 ]
mpostma schreef:

Had hij jouw telefoonnummer of N.A.W. gegevens wel? Persoonlijk vind ik het ook wat aan de naieve kant om vooraf geld op sturen naar iemand waarvan je verder helemaal niks weet.

Ik zou het ook naief vinden om naar iemand waar je verder helemaal niets weet zomaar iets op te sturen zonder dat je de betaling binnen hebt…..

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten

- 2CV 6 Special
Gepost: 05 januari 2007 02:18 PM
  [ # 27 ]
René van Maren schreef:

Laten we het hier hebben over de eventuele oplichter!

Over het wel of niet goed vinden van dit topic hebben we de pb knop!

Als jullie als mod’s van het Citroen Forum vinden dat je in deze gevallen gewoon de volledige naam mag opschrijven met de bijbehorende beschuldiging dan hebben we ons daarbij neer te leggen.
Daar hoef ik geen pb over te voeren.

Jeroen

Profiel  

toniclight
> 4000 berichten

- 2CV 6 Special
Gepost: 05 januari 2007 02:19 PM
  [ # 28 ]

niet als oplichter afgeschilderd

Eén van de mod’s gebruikt deze term anders wel.

Jeroen

Profiel  

Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 760

- 2CV 6 Club
Gepost: 05 januari 2007 02:21 PM
  [ # 29 ]
EW schreef:
mpostma schreef:

Ik zou het ook naief vinden om naar iemand waar je verder helemaal niets weet zomaar iets op te sturen zonder dat je de betaling binnen hebt…..

Doe ik vaak genoeg (wel tot een bepaalde grens natuurlijk, 50 euro ofzo). Hangt er heel erg vanaf wat je koopt. Computer, telefoon, radiospullen zijn vaak erg link.
Koop je echter paar jaargangen citroexpert dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het wel snor zit.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 05 januari 2007 02:22 PM
  [ # 30 ]

Deze mod, en een admin hebben er geen problemen mee!

Dus laten we daar over ophouden!

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook